16.4 C
București
marți, septembrie 27, 2022

Retail – Cum se explică o diferenţă de preţ de peste 50% la raft dintre Napolact, un brand de lapte cunoscut, şi marca proprie a Mega Image, ambele realizate de acelaşi producător? – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Preţul laptelui ambalat sub brandul Napolact este cu 55% mai mare decât al celui ambalat sub brandul Mega, marca proprie a retailerului Mega Image. ♦ FrieslandCampina, producătorul Napolact şi al mărcii Mega: Preţul la raft al brandului include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului către consumatori ♦ Practic, compania zice că în

Preţul laptelui ambalat sub brandul Napolact este cu 55% mai mare decât al celui ambalat sub brandul Mega, marca proprie a retailerului Mega Image.
♦ FrieslandCampina, producătorul Napolact şi al mărcii Mega: Preţul la raft al brandului include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului către consumatori ♦ Practic, compania zice că în preţul litrului de lapte sunt incluse atât taxele de raft sau discounturile acordate marilor lanţuri, cât şi bugetele de marketing cheltuite pentru promovare.

Preţul unui litru de lapte sub brandul Napolact cu 3,5% grăsime produs de FrieslandCampina România costa 8,54 lei în data de 11 septembrie, într-un magazin al reţelei Mega Image din zona Dristor. În acelaşi magazin, în aceeaşi zi, preţul unui litru de lapte Mega, marca proprie a retailerului Mega Image, cu 3,5% grăsime, produs tot de FrieslandCampina România, era de 5,49 lei. Preţul laptelui ambalat sub brandul Napolact este astfel cu 55% mai mare decât cel ambalat ca Mega. Cum se explică această diferenţă?

„Cele două produse nu sunt comparabile; costurile unui brand sunt diferite de cele ale unei mărci proprii. Preţul la raft al brandului Napolact include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului către consumatori, costuri pe care marca proprie nu le are“, au răspuns reprezentanţii gru­pului olandez FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari pro­ducători de lactate din ţară, la solicitarea ZF. Practic, compania zice că în preţul litrului de lapte sunt incluse atât taxele de raft sau discounturile acordate marilor lanţuri, cât şi bugetele de marketing. Reprezentanţii retailerului olandezo-belgian Mega Image nu au răspuns până la închiderea ediţiei. Taxele de raft plătite şi discounturile oferite de producători şi distribuitori lanţurilor internaţionale de supermarketuri şi hipermarketuri sunt un subiect mai degrabă tabu, pe care puţine companii îl dezbat cu „subiect şi predicat“, dat fiind că retailerii au forţă foarte mare în piaţă, controlând 70% din comerţul alimentar.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!