28.2 C
București
miercuri, iulie 6, 2022

Retail – Cumpănă a deschis a treia fabrică de îmbuteliere a apei în sistem water cooler, cu o capacitate de îmbuteliere de 360.000 bidoane lunar – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Cumpăna 1993, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de apă în sistem de watercooler, a deschis cea de-a treia fabrică în localitatea Ştefăneştii de Jos din judeţul Ilfov.

"Este cea mai modernă fabrică în sistem water cooler din România, în care am investit peste 3 milioane de euro", a spus Florin Dănilă, acţionar majoritar (92%) al Cumpăna 1993, în cadrul evenimentului de deschidere oficială a unităţii de producţie.

În prezent, produsele sunt distribuite în HoReCa, vândute către clienţi corporate, B2B, dar şi acasă, la uşa clientului, segment care a cunoscut o creştere accelerată, de 30%, odată cu pandemia de COVID-19.

“Este cea mai mare fabrică şi de aici apa ajunge la cei mai mulţi clienţi, cei din Bucureşti.” Cumpăna 1993, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de apă în sistem de watercooler, a deschis cea de-a treia fabrică în localitatea Ştefăneştii de Jos din judeţul Ilfov. Aceasta are o capacitate de îmbuteliere a 360.000 de bidoane lunar  şi a însemnat o investiţie de peste 3 milioane de euro.
“Este cea mai modernă fabrică în sistem water cooler din România, în care am investit peste 3 milioane de euro”, a spus Florin Dănilă, acţionar majoritar (92%) al Cumpăna 1993, în cadrul evenimentului de deschidere oficială a unităţii de producţie. Vechea fabrică a companiei era în localitatea Vulpachii-Lipoveanca, tot din judeţul Ilfov. Cumpăna mai are o fabrică în judeţul Timiş şi una în judeţul Sălaj.

“Este cea mai mare fabrică şi de aici apa ajunge la cei mai mulţi clienţi, cei din Bucureşti. Ne uităm şi către piaţa din Bulgaria, unde putem livra tot de la această fabrică”, a mai spus Dănilă. În prezent, produsele sunt distribuite în HoReCa, vândute către clienţi corporate, B2B, dar şi acasă, la uşa clientului, segment care a cunoscut o creştere accelerată, de 30%, odată cu pandemia de COVID-19. Compania are 12.000 de clienţi în România, majoritatea companii, atât mari, cât şi mici, româneşti şi străine. Printre clienţi mari se numără companii precum Microsoft, eMag sau Dedeman.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!