3.9 C
București
miercuri, noiembrie 30, 2022

Retail – Daniel Buhai, director general al Deltaica Seafood, despre anul 2018 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Pentru o companie de familie care a realizat o fabrică de procesare peste  printr-o investiţie de tip Greenfield pe o nişă restrânsă şi deloc facilă, respectiv produse fabricate după reţete tradiţionale din Delta Dunării, utilizând ingrediente 100% naturale...

Odată cu certificarea, am avut parte şi de o expunere media mai mare, am primit mai multe propuneri de colaborare de la lanţuri de retail prezente în România, am fost invitaţi să participăm la proiecte internaţionale care au în prim-plan promovarea produselor certificate pe scheme de calitate, ne-au apărut de asemenea noi oportunităţi de promovare a companiei şi nu în ultimul rând awarenessul pentru brandul nostru a crescut organic.

21.11.2022, 15:45

Unul dintre cei mai marcanţi ani pentru businessul nostru a fost cel în care am dobândit prima certificare pe scheme de calitate europene, mai exact obţinerea certificării Indicaţie Geografică Protejată pentru Scrumbia de Dunăre Afumată. După un proces lung şi anevoios şi parcurgerea mai multor etape, în 2018 s-a obţinut certificarea IGP. Pentru o companie de familie care a realizat o fabrică de procesare peste  printr-o investiţie de tip Greenfield pe o nişă restrânsă şi deloc facilă, respectiv produse fabricate după reţete tradiţionale din Delta Dunării, utilizând ingrediente 100% naturale, această situaţie nu a fost întotdeauna favorabilă, întrucât într-o societate de consum precum România, cu un nivel de trai sub media europeană, mereu clientul se va îndrepta spre “mult şi ieftin” în detrimentul produselor sănătoase şi de calitate. Însă în ultimii ani, s-a observat o reală schimbare în preferinţele consumatorului, astfel acesta a devenit mai atent la ce consumă, la ingredientele pe care un produs le conţine dar şi la efectele diferiţilor aditivi chimici conţinuţi de foarte multe produse de pe piaţă. Încă de la început, noi am ne-am menţinut principiile şi filosofia de business şi am ales să mergem mai departe şi să ne diferenţiem, punând în prim-plan calitatea produselor şi grija pentru sănătatea clientului nostru, iar pentru această aveam nevoie de o garanţie terţă, obiectivă, sistemele de calitate certificate fiind identificate ca soluţie. Aşadar, certificarea europeană IGP a venit chiar la momentul potrivit şi a adus un plus de valoare companiei noastre întrucât a conferit şi conferă consumatorului garanţia maximă a calităţii şi siguranţei produselor noastre. Odată cu certificarea, am avut parte şi de o expunere media mai mare, am primit mai multe propuneri de colaborare de la lanţuri de retail prezente în România, am fost invitaţi să participăm la proiecte internaţionale care au în prim-plan promovarea produselor certificate pe scheme de calitate, ne-au apărut de asemenea noi oportunităţi de promovare a companiei şi nu în ultimul rând awarenessul pentru brandul nostru a crescut organic.  Din această experienţă am învăţat că este foarte important să nu ratezi nicio oportunitate care se aliniază cu principiile şi valorile tale de business, pentru că acestea îţi vor deshide noi orizonturi de dezvoltare.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!