0.4 C
București
sâmbătă, ianuarie 28, 2023

Retail – Delhaize delistează Colgate-Palmolive și Nivea de pe rafturile din Belgia – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Ahold Delhaize, proprietarul rețelei Mega Image, a încheiat al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 7,86 miliarde de euro la nivelul Europei, marcând o creștere de 4,5% față de aceeași perioadă a anului trecut.

La rate de schimb constante, vânzările nete au crescut cu 4,2%, susținute de un avans al vânzărilor comparabile de 1,8% în Benelux și de o revenire în regiunea Europei Centrale și de Sud-Est, este precizat în raportul financiar.

Retailerul Delhaize, parte a grupului Ahold Delhaize, a decis să delisteze produsele Colgate-Palmolive și Nivea de pe rafturile unor magazine din Bruxelles, scrie Retaildetail.eu.

“Delhaize își propune să ofere permanent clienților săi produse la prețuri competitive. Pe fondul unor negocieri dificile cu furnizorul  o serie de produse nu vor fi disponibile la raft. Ne cerem scuze pentru orice disconfort creat”, se arată într-un mesaj afișat la raft. Conținutul este similar cu cel din înștiințarea referitoare la lipsa produselor Danone în urmă cu câteva luni dintr-un motiv similar. Delhaize nu a dorit să comenteze situația actuală.

Frans Muller, CEO-ul Ahold Delhaize, a precizat recent că se confruntă cu cele mai dificile negocieri cu furnizorii de până acum, pe care i-a acuzat că nu au o abordare corectă în contextul economic actual. “Nu putem accepta orice creștere de preț”, a punctat executivul, care se așteaptă la o continuare a tensiunilor în cadrul negocierilor anuale. “Dacă un furnizor ne va solicita să mărim prețurile cu 15% și vom vedea că materia primă nu s-a scumpit la fel de mult, vom refuza să facem asta”, a adăugat Frans Muller.

Ahold Delhaize, proprietarul rețelei Mega Image, a încheiat al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 7,86 miliarde de euro la nivelul Europei, marcând o creștere de 4,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vine după un prim trimestru încheiat cu un minus de 3,1%. La rate de schimb constante, vânzările nete au crescut cu 4,2%, susținute de un avans al vânzărilor comparabile de 1,8% în Benelux și de o revenire în regiunea Europei Centrale și de Sud-Est, este precizat în raportul financiar. Parte a grupului Ahold Delhaize, Mega Image este unul dintre businessurile importante ale grupului, operând peste 900 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. În anul financiar 2021, compania a raportat o cifră de afaceri de 7,46 de miliarde de lei, în creștere cu 3% față de anul precedent.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!