Videoconferinţa ZF & BRD „Cercetare – inovare prin programul operaţional 2021-2027“. Doina Vîlceanu, marketing director în cadrul ContentSpeed: Dacă pandemia a împins companiile din România să facă pe genunchi orice fel de prezenţă în e-commerce, cred că acum ar fi cazul să facem investiţiile serioase.
♦ „Nu mai vorbim despre site-uri mici, ci despre nişte aspecte precum canale de vânzare ale companiilor, care ar trebui să fie perfect funcţionale şi integrate cu celelalte fluxuri de business. Putem să creştem, oportunitatea este mare pentru că avem foarte mult de recuperat.“
Dacă pandemia a împins companiile din România să-şi facă orice fel de prezenţă în comerţul online, cred că acum ar fi cazul să facem investiţiile serioase în această direcţie, este de părere Doina Vîlceanu, marketing director în cadrul ContentSpeed, companie locală specializată în furnizarea de soluţii software pentru industria de comerţ electronic.
„Din punctul nostru de vedere, vorbim despre o accelerare a investiţiilor în această aşa-zisă transformare digitală. Dacă pandemia a împins companiile din România să facă pe genunchi orice fel de prezenţă în e-commerce, cred că acum ar fi cazul să facem investiţiile serioase. Nu mai vorbim despre site-uri mici, ci despre nişte aspecte precum canale de vânzare ale companiilor, care ar trebui să fie perfect funcţionale şi integrate cu celelalte fluxuri de business“, a declarat Doina Vîlceanu în cadrul videoconferinţei ZF & BRD „Cercetare – inovare prin programul operaţional 2021-2027“.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).