5.4 C
București
marți, noiembrie 30, 2021

Retail – eMAG – capitalizare masivă pentru a deveni un ecosistem regional… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Dintre cele 3,2 miliarde de lei, 785 de milioane de lei sunt alocați pentru dezvoltare internațională, 447 de milioane de lei pentru dezvoltarea de tehnologie românească, 251 de milioane de lei pentru dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace, 990 de milioane de lei în dezvoltarea serviciilor logistice, iar 740 de milioane de lei vor fi investiți în alte companii și prin eMAG Ventures, programul de investiții pentru companii de tehnologie", a transmis compania pentru Profit.roÎn 2020, afacerile Dante International au atins 6,72 miliarde de lei... Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT și electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, local, național și internațional Sameday Delivery, atelierul de reparații Depanero, agenția de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare și alte produse necesare casei tazz by eMAG și compania de software Zitec... Dante International, administratorul eMAG, cel mai mare retailer online local, a fost capitalizat cu 50 de milioane de euro, banii urmând să susțină programul de investiții de 3,2 miliarde de lei al companiei, anunțat în prima parte a anului..

Dante International, administratorul eMAG, cel mai mare retailer online local, a fost capitalizat cu 50 de milioane de euro, banii urmând să susțină programul de investiții de 3,2 miliarde de lei al companiei, anunțat în prima parte a anului.

“Avem un angajament pe termen lung, care vizează transformarea eMAG într-un hub de ecommerce regional și implică investiții substanțiale, în valoare de 3,2 miliarde de lei, în următorii trei ani. Acest program de investiții este finanțat din trei surse: în primul rând din profitul reinvestit, o parte prin această majorare de capital susținută de investitori, iar o parte provine din credite.

Dintre cele 3,2 miliarde de lei, 785 de milioane de lei sunt alocați pentru dezvoltare internațională, 447 de milioane de lei pentru dezvoltarea de tehnologie  românească, 251 de milioane de lei pentru dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace, 990 de milioane de lei în dezvoltarea serviciilor logistice, iar 740 de milioane de lei vor fi investiți  în alte companii și prin eMAG Ventures, programul de investiții pentru companii de tehnologie”, a transmis compania pentru Profit.ro.

În 2020, afacerile Dante International au atins 6,72 miliarde de lei. Cifra include vânzările eMAG România, Fashion Days România, eMAG Bulgaria și eMAG Ungaria.

Compania este controlată de grupul sud-african Nasper – 79,28% și Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG – 20,72%.

Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT și electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, local, național și internațional Sameday Delivery, atelierul de reparații Depanero, agenția de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare și alte produse necesare casei tazz by eMAG și compania de software Zitec.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!