18.3 C
București
vineri, mai 20, 2022

Retail – eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți activi lunar, care… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Astfel, 70% dintre comenzile realizate de clienții Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unități easybox, care le permite să ridice la orice oră produsele comandate dintr-un punct fix aflat în proximitatea casei sau a biroului.Clienții eMAG Genius au posibilitatea de retur într-o perioadă extinsă la 60 de zile...

Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil.

La aproape doi ani de la lansare, serviciul eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți care au adoptat cumpărăturile online în rutina obișnuită și se bucură de un nou stil de shopping fără efort. Livrarea rapidă, gratuită și flexibilă a adus clienților Genius economii în bani, dar le-a adus și timp liber pentru activitățile importante din viețile lor. Astfel, un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, în medie, 374 de de lei din taxele de transport pe care le-ar fi plătit pentru aceleași comenzi, dacă nu ar fi avut abonamentul.

În plus, a economisit, în medie, patru zile pe an comandând online tot ce are nevoie, comparativ cu cineva care merge la supermarket sau la mall. Clienții își pot verifica nivelul economiilor pe care le-au făcut folosind serviciul Genius din contul lor de client.

„Comerțul online a transformat și va continua să modeleze obiceiurile de consum ale românilor, prin economia de timp, bani și efort. În contextul în care prețurile sunt mai mari, iar bugetele disponibile nu au evoluat semnificativ, fiecare decizie financiară este cântărită mai atent și clienții se orientează către soluții mai avantajoase de a comanda produsele de care au nevoie. Serviciul eMAG Genius este un abonament la cumpărături fără efort și o soluție prin care clienții pot economisi, mai ales în aceasta perioadă”, a declarat Andrei Șercanean, VP ecommerce Services eMAG.

Ultimii doi ani au marcat schimbări în obiceiurile de consum ale oamenilor, iar comerțul online a devenit mai accesibil. În acest context, clienții și-au diversificat coșul de cumpărături, comandând produse din mai multe categorii. În medie, un client Genius plasează câte o comandă pe săptămână cu livrare gratuită din categorii diverse, de la băuturi, produse pentru copii, îngrijire personală, curățenia casei, fashion, până la produse pentru casă și grădină, testând permanent categorii noi. Clienții Genius beneficiază de livrare gratuită la easybox sau prin curier și pot alege dintr-o ofertă dedicată de produse cu beneficii Genius atât din oferta eMAG cât și din oferta comercianților prezenți pe eMAG Marketplace.

Clienții au așteptări tot mai mari legate de ușurința în livrare, flexibilitatea și predictibilitatea serviciilor, iar livrarea la easybox este printre metodele preferate. Astfel, 70% dintre comenzile realizate de clienții Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unități easybox, care le permite să ridice la orice oră produsele comandate dintr-un punct fix aflat în proximitatea casei sau a biroului.
Clienții eMAG Genius au posibilitatea de retur într-o perioadă extinsă la 60 de zile, de restituirea instant a banilor pentru retururile la easybox.

Serviciul Genius poate fi testat gratuit de către clienții din toată țara, timp de trei luni, și are acoperire națională, fiind disponibil în toate reședințele de județ din țară și în localitățile din proximitatea acestora.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil.
 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!