20 C
București
luni, mai 23, 2022

Retail – EXCLUSIV Transportatorul International Alexander se lansează pe piața de comerț electronic prin platforma Explorado și va intra în concurență cu jucători precum eMAG – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Noua platformă, a cărei lansare este pregătită pentru săptămânile viitoare, este deținută în proporție de 60% de International Alexander Holding, 21% de Loredana Apreutese, 7% de Gabriel-Cosmin Sala, 7% de Claudia Trutiu - ultimii trei implicați și în afacerea International Alexander - și 5% de Adrian Stanciu, conform datelor disponibile pe termene.ro. Anterior acestui proiect, Adrian Stanciu a fost, aproape 10 ani, director al Smartree, liderul pieței de externalizare a serviciilor de HR.

Pentru a susține platforma Explorado, care va intra în competiție cu jucători precum eMAG, International Alexander a închiriat o suprafață semnificativă de spații de depozitare în noul proiect logistic ELI Park 3, dezvoltat în zona Buftea-Chitila de Element Industrial.

Companiile din holding, cu peste 1.000 de angajați și operațiuni în România, Ungaria, Serbia și Germania, furnizează servicii de transport rutier, servicii de transport aerian și maritim, depozitare, managementul recipientelor (spălarea și mențenanța cutiilor), servicii express, servicii integrate de logistică și imobiliare.

Transportatorul de mărfuri International Alexander, controlat de antreprenorul arădean Simion Apreutese, își pregătește lansarea pe piața de comerț electronic prin intermediul platformei Explorado, gândită alături de Adrian Stanciu, fostul manager al Smartree, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.

Explorado este un startup de tehnologie care își propune să schimbe modul de raportare la comerțul electronic. Noua platformă, a cărei lansare este pregătită pentru săptămânile viitoare, este deținută în proporție de 60% de International Alexander Holding, 21% de Loredana Apreutese, 7% de Gabriel-Cosmin Sala, 7% de Claudia Trutiu – ultimii trei implicați și în afacerea International Alexander – și 5% de Adrian Stanciu, conform datelor disponibile pe termene.ro.

Anterior acestui proiect, Adrian Stanciu a fost, aproape 10 ani, director al Smartree, liderul pieței de externalizare a serviciilor de HR.

Pentru a susține platforma Explorado, care va intra în competiție cu jucători precum eMAG, International Alexander a închiriat o suprafață semnificativă de spații de depozitare în noul proiect logistic ELI Park 3, dezvoltat în zona Buftea-Chitila de Element Industrial.

Contactați de Profit.ro, reprezentanții International Alexander nu au dorit să comenteze.

Holdingul International Alexander, fondat în 2003 de Simion Ioan Apreutese, se află într-o etapă de diversificare a activităților. Doar anul trecut a cumpărat, într-o tranzacție anuțată în premieră de Profit.ro, subsidiarele din România și Cehia ale producătorului german de componente auto Brandl Industries, cu fabrici în Sibiu și Kaplice, și transportatorul de marfă Vio Transgrup din Dâmbovița, după decesul fondatorului Viorel Angelescu.

Companiile din holding, cu peste 1.000 de angajați și operațiuni în România, Ungaria, Serbia și Germania, furnizează servicii de transport rutier, servicii de transport aerian și maritim, depozitare, managementul recipientelor (spălarea și mențenanța cutiilor), servicii express, servicii integrate de logistică și imobiliare.

În 2020, ultimul an pentru care sunt disponibile date financiare, International Alexander a obținut o cifră de afaceri de 432 milioane de lei (89,3 milioane euro), în urcare cu 7,4% față de anul precedent. Profitul net a crescut cu 51%, de la 18,96 milioane de lei la 28,77 milioane lei (circa 6 milioane de euro).

Piața de comerț electronic din România a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aproximativ 10% mai mult decât în 2020, când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro, potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu. Creșterea a fost însă sub previziunile inițiale, potrivit cărora era așteptată o creștere cu 15 puncte procentuale și vânzări online în valoare de 6,5 miliarde de euro la final de an.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!