1 C
București
vineri, decembrie 2, 2022

Retail – FAN Courier intră pe piața de retail. Prima galerie comercială,… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Proprietarii FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, au acumulat pe Șoseaua de Centură a Bucureștiului, în Ștefăneștii de Jos și lângă ansamblul rezidențial Cosmopolis, o suprafață 18,4 hectare de teren.

Pe o parcelă de circa 12.700 de metri pătrați din acest teren, cei trei antreprenori au proiectat acum patru clădiri, cu o suprafață construită de circa 2.700 de metri pătrați, în care vor fi amenajate un magazin Mega Image, cu o suprafață de aproape 1.000 de metri pătrați, alte două magazine comerciale și o spălătorie auto cu 4 rampe de spălare, birouri și spații tehnice.

Cel mai mare dintre acestea, cu o suprafață de 14.000 de metri pătrați, a fost finalizat în octombrie 2018 în urma unei investiții de 25 de milioane de euro.

Frații Adrian și Neculai Mihai, alături de partenerul Felix Pătrășcanu, pregătesc construcția primei lor galerii comerciale, ce va fi integrată în hub-ul logistic FAN Courier din Ștefăneștii de Jos, potrivit documentelor analizate de Profit.ro.

Proprietarii FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, au acumulat pe Șoseaua de Centură a Bucureștiului, în Ștefăneștii de Jos și lângă ansamblul rezidențial Cosmopolis, o suprafață 18,4 hectare de teren.

Pe o parcelă de circa 12.700 de metri pătrați din acest teren, cei trei antreprenori au proiectat acum patru clădiri, cu o suprafață construită de circa 2.700 de metri pătrați, în care vor fi amenajate un magazin Mega Image, cu o suprafață de aproape 1.000 de metri pătrați, alte două magazine comerciale și o spălătorie auto cu 4 rampe de spălare, birouri și spații tehnice.

Aceasta este prima galerie comercială dezvoltată de frații Mihai și Felix Pătrășcanu.

Compania FAN Courier Active, care gestionează acest proiect, și-a exprimat intenția de a începe lucrările de construire în toamna acestui an.

Contactați de Profit.ro pentru detalii suplimentare despre acest proiect, reprezentanții companiei de curierat au transmis că „FAN Courier Active este o societate comercială independentă, al cărei obiect de activitate este diferit de obiectul de activitate prevăzut în statutul FAN Courier Express. FAN Courier Express desfășoară servicii de poștă și curierat și nu este abilitată/mandatată să furnizeze informații privind deciziile și/sau acțiunile pe care le desfășoară FAN Courier Active“. Datele de contact ale FAN Courier Active trimit însă către dispeceratul curierului.

Terenul de 18,4 hectare pe care îl mai deține FAN Courier în completarea hub-ului său logistic din Ștefăneștii de Jos

Terenul de 18,4 hectare pe care îl mai deține FAN Courier în completarea hub-ului său logistic din Ștefăneștii de Jos

Galeria comercială va fi construită în completarea celor două depozite și a sediului central FAN Courier din Ștefăneștii de Jos. Cel mai mare dintre acestea, cu o suprafață de 14.000 de metri pătrați, a fost finalizat în octombrie 2018 în urma unei investiții de 25 de milioane de euro. În total, suprafața de depozitare pe care curierul o are în Ștefăneștii de Jos este de 22.000 de metri pătrați, aici fiind cel mai mare hub de depozitare și sortare din România.

Afacerile curierului au crescut anul trecut cu 3,2%, până la 1,04 miliarde de lei, fiind cel mai bun an din istoria companiei. În aceeași perioadă, profitul net al FAN Courier Express a scăzut cu 6,4% până la 161 de milioane de lei. Compania avea un număr mediu de 3.386 de angajați în 2021.

FAN Courier are 140 de filiale în toată țara și o flotă auto de peste 4.200 de vehicule. Curierul gestionează zilnic peste 250.000 de colete și acoperă 137 de trasee pe întreg teritoriul României. Anul trecut, compania și-a extins operațiunile în Republica Moldova, ca parte a strategiei de dezvoltare în Europa Centrală și de Est.

Profit.ro a anunțat recent că FAN Delivery, platforma de personal shopping lansată la finalul anului trecut de FAN Courier, vizează deja și extinderea în afara granițelor țării.

Pentru 2022, pe fondul conflictului militar de la graniță și a inflației ridicate, care au temperat apetitul pentru consum al românilor, FAN Courier estimează că afacerile se vor menține la un nivel similar cu cel de anul trecut, deși inițial planurile companiei prevedeau o creștere cu până la 15%.  Compania a alocat în jur de 20 de milioane de euro pentru continuarea dezvoltării operațiunilor și extinderea capacităților de depozitare.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!