5.8 C
București
miercuri, decembrie 7, 2022

Retail – Farmaciile Dona au intrat pe nişa de brand propriu la sfârşitul lui 2020. „Aproximativ 3% din vânzările din farmacii sunt reprezentate de această categorie, suntem în faza de dezvoltare şi lansare de noi produse“ – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Pe eticheta unui produs din gama private label a Farmaciilor Dona apare informaţia potrivit căreia produsul a fost fabricat în România pentru Farmaciile Dona. ♦ Farmaciile Dona generează un business anual de 1,1 mld. lei, ceea ce înseamnă că vânzările brandurilor proprii ajung la 33 mil. lei anual. Farmaciile Dona, al patrulea jucător din piaţa retailului

Pe eticheta unui produs din gama private label a Farmaciilor Dona apare informaţia potrivit căreia produsul a fost fabricat în România pentru Farmaciile Dona.
♦ Farmaciile Dona generează un business anual de 1,1 mld. lei, ceea ce înseamnă că vânzările brandurilor proprii ajung la 33 mil. lei anual.

Farmaciile Dona, al patrulea jucător din piaţa retailului de me­dicamente după numărul de farmacii şi rezultatele financiare, au dezvoltat începând din 2020 un brand propriu cu acelaşi nume, dezvoltându-se şi pe această nişă cu produse cum sunt suplimentele alimentare sau dispo­zitivele alimentare.

„Avem 36 de suplimente alimen­tare sub marca proprie, care acoperă principalele categorii de arii terapeu­tice, şi un număr de 60 de produse care se comercializează sub marca Farmacia Dona (geluri dezinfectante, diverse dispozitive medicale). Aproxi­mativ 3% din vânzările din farmacii sunt reprezentate de aceasta catego­rie, dar suntem încă în faza de dezvol­tare şi lansare de noi produse“, au transmis reprezentanţii Dona pentru ZF.

Compania nu a dorit să ofere in­formaţii privind producătorii mărcii Dona, însă pe site-ul farmaciei la un produs comercializat, Rivanol, apare ca producător Vitalia K SRL, un mic pro­ducător de medicamente din Prahova. Pe eticheta produsului apare informaţia potrivit căreia produsul a fost fabricat în România pentru Farmaciile Dona.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!