3 C
București
vineri, ianuarie 21, 2022

Retail – Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Orice achiziție realizată pe baza codului Act For Good este răsplătită cu 1 punct pentru fiecare 20 de lei cheltuiți (excepție făcând băuturile alcoolice și tutun)... De asemenea, în interiorul magazinului, clienții au la dispoziție și alte servicii, precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.Totodată, rețeaua Express are un rol esențial în susținerea livrării rapide, în doar 30 de minute, a produselor Carrefour prin Bringo. Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service...

Carrefour România își extinde rapid amprenta formatului de proximitate în mai multe regiuni din țară odată cu deschiderea a șase noi magazine Express în Cluj-Napoca, Sibiu, Zalău și Huși în doar o săptămână. Astfel, retailerul încheie anul cu o rețea de 108 magazine Express, dintre care 17 sunt în regim de franciză.

Dezvoltarea formatului de proximitate reprezintă unul dintre obiectivele strategice ale Carrefour, aliniate viziunii sale de a fi aproape de clienți cu opțiuni sănătoase și de calitate atât în mediul fizic, cât și online, prin aplicația Carrefour, site-ul Carrefour.ro și platforma Bringo.

Noile magazine sunt adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale locuitorilor din fiecare zonă vizată, care vor avea la dispoziție o gamă largă de legume proaspete, bio, dar și produse locale și vinuri regionale din programul Deschidem Vinul Românesc. Spațiile de vânzare din fiecare magazin, cuprinse între 100 mp și 350 mp, sunt optimizate, astfel încât clienții sunt așteptați cu o sortimentație diversificată, cu accent pe produse sănătoase, prin cele 3.500 de produse disponibile, cât și cu un design modern. Un spațiu sigur pentru cumpărături, care îi așteaptă zilnic pe locuitorii din cele patru orașe cu oferte speciale, personalizate.

„Magazinele Express sunt gândite pentru a răspunde unui stil de viață din ce în ce mai dinamic, oferind soluții sănătoase în vecinătatea clienților. Aceștia se pot bucura acum de cumpărături rapide, diversificate și de calitate, mult mai aproape de casă. În 2021, am deschis 23 de noi magazine, dintre care 3 în franciză. Suntem încântați că ne putem apropia, prin intermediul magazinelor Express, de cât mai mulți consumatori din România și intenționăm ca anul viitor să dublăm numărul de magazine Express deschise față de anul acesta și să ne consolidăm astfel prezența națională în acest format, care reprezintă o parte integrală a modelului nostru omnicanal”, declară Vincent Rochefort, Proximity Director Carrefour România.

Noile magazine Express din Cluj-Napoca, Sibiu, Zalău și Huși își așteaptă clienții cu o gamă bogată de legume și fructe proaspete, BIO, dar și cu produse de proveniență locală sau produse proaspete de panificație, pentru o alimentație sănătoasă și accesibilă în fiecare zi. Pentru mai multă varietate și pentru o experiență potrivită fiecărui moment, aceștia pot găsi atât produse dietetice, cât și produse sau specialități internaționale, produse cosmetice și de îngrijire personală, produse pentru întreținerea și îngrijirea casei.

Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act For Good, unde săptămânal pot găsi noi oferte și promoții. Orice achiziție realizată pe baza codului Act For Good este răsplătită cu 1 punct pentru fiecare 20 de lei cheltuiți (excepție făcând băuturile alcoolice și tutun), în plus există extra puncte la produsele special semnalizate, iar punctele se cumulează exclusiv în contul individual prin scanarea codului Act For Good.

De asemenea, în interiorul magazinului, clienții au la dispoziție și alte servicii, precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.
Totodată, rețeaua Express are un rol esențial în susținerea livrării rapide, în doar 30 de minute, a produselor Carrefour prin Bringo. În acest moment, serviciul lansat în august anul acesta acoperă șase orașe din țară – București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov. Serviciul este menit să traducă proximitatea și în mediul online.

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!