35.2 C
București
luni, august 8, 2022

Retail – Hermes AI Shelf Recognition schimbă strategiile de promovare, expunere și mercantizare la raft – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -masuri, metode, obiective, strategii, idei, plan, cresterea vanzarilor

Marius Iurian, Managing Partner Transart. Soluție inovativă din zona AI (Artificial Intelligence/Deep Learning) de recunoaștere automată a produselor expuse la raft, pe baza de fotografii luate în timp real, Hermes AI Shelf Recognition schimbă modul în care marii producători din FMCG, băuturi, farmaceutice pot evalua în timp real modul în care își pun în practică

Marius Iurian, Managing Partner Transart
Marius Iurian, Managing Partner Transart.

Soluție inovativă din zona AI (Artificial Intelligence/Deep Learning) de recunoaștere automată a produselor expuse la raft, pe baza de fotografii luate în timp real, Hermes AI Shelf Recognition schimbă modul în care marii producători din FMCG, băuturi, farmaceutice pot evalua în timp real modul în care își pun în practică strategiile de promovare in-store, expunere și mercantizare la raft.

Soluția propusă de Transart este dezvoltată integral în laboratoarele clujene și folosește algoritmi de învățare bazați pe rețele neuronale de tip „deep learning”, care au fost antrenate pe subseturi de fotografii specifice segmentului Beverages (bere, ape minerale, băuturi alcoolice) dar și pe cafea, segmente pe care rezultatele obținute sunt extrem de promițătoare. Pe zona de băuturi, de exemplu, acuratețea cu care sunt recunoscute produsele pe baza fotografiilor fiind de 94%.

„Ne bucurăm că după 25 de ani de Transart reușim să ne păstrăm prospețimea și să propunem noi produse inovative pe piața de Business Software din România. Dacă în 1999 anunțam Hermes, prima soluție de Sales Force Automation dezvoltată integral în România și care funcționa pe terminalele mobile existente în acel moment, astăzi din poziția de lideri de piață în România pe SFA & Retail Execution prezentăm Hermes AI Shelf Recognition, un produs care revoluționează modul în care marii producători pot face Retail Execution, beneficiind de un nivel de automatizare fără precedent.” a declarat Marius Iurian, Managing Partner Transart.

Demo-ul susținut de Marius Iurian, Managing Partner Transart în cadrul evenimentului Digital Highlights in Business, în fața unui public specializat din industrie, s-a concentrat pe exemplificări din industria berii, ape minerale și cafea, industrii din care provin cele mai consistente subseturi de imagini pe care algoritmii au fost antrenați.

Algoritmii de Image Recognition sunt antrenați într-un mediu avansat Cloud, bazat pe Microsoft Azure. Însă, odată ce este “antrenat”, sistemul poate fi împachetat și portat pe terminale Android pentru a fi utilizat în regim offline, deconectat de componenta cloud.

Această “împachetare” păstrează gradul de acuratețe pe partea de recunoaștere a produselor pe bază de fotografie și îmbunătățește timpii de răspuns, la utilizarea dispozitivelor mobile. 

Producătorul clujean de software Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru companiile din România.

Astăzi, cele mai importante companii din FMCG, fie că vorbim de multinaționale sau de producători locali care s-au impus pe piața din Romania, folosesc cel puțin o soluție dezvoltată de Transart, fie pentru a-și echipa reprezentanții din teren, fie pentru a-și îmbunătăți relația cu distribuitorii cu ajutorul sistemului Cortex DSiM.

Transart este lider de piață pe zona de SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising, dar și unul dintre puținii furnizori de software ERP care acoperă semnificativ principalele nevoi ale afacerilor din comerț, import și distribuție, cu o suită de aplicații profesionale proprii (HERMES SFA, B2B, BI Adviser și Warehouse Manager WMS), integrate într-o platformă software ERP românească.

Cu o experiență de peste 25 de ani în industria IT, Transart are, în prezent, 100 de angajați, peste 3.700 de clienți, implementări în 35 de țări și mai mult de 16.000 de utilizatori.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -idei, plan, strategii, dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!