4.1 C
București
miercuri, noiembrie 30, 2022

Retail – I Mall Holding – Apare o nouă franciză în România. Vrea să… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Consumatorii vor putea alege până la 6 produse în același timp prin intermediul unui ecran cu touch screen sau prin intermediul unei aplicații pe care o vom lansa într-o lună, în 7 limbi.

CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Fressnapf, cel mai mare retailer european de produse pentru animale de companie, a deschis primul magazin în România și intră în concurență cu Animax.

Până în 2026, compania vrea să ajungă la 80 de magazine în Grecia, dar și să se extindă în sistem de franciză în toată Europa.

Compania elenă I Mall Holding LTD, care a creat primul magazin de micro-retail complet automatizat din lume, vrea să intre pe piața din România începând cu anul viitor, în sistem de franciză, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.

Noul concept de magazine i-mall Micro Market funcționează pe bază de Vending Machines (n.red. automate), fiind deschise consumatorilor non-stop.

„Este primul magazin robotizat din lume. Consumatorii vor putea alege până la 6 produse în același timp prin intermediul unui ecran cu touch screen sau prin intermediul unei aplicații pe care o vom lansa într-o lună, în 7 limbi. Plata se poate face doar cu cardul de credit, iar cei care nu dețin unul au posibilitatea să achiziționeze monedele noastre virtuale prin intermediul unei părți terțe.

De asemenea, oferim clienților magazinelor puncte de fidelitate care pot fi consumate de către ei sau transferate altor persoane”, a declarat, pentru Profit.ro, Dimitris Karavasilis, CEO-ul și fondatorul I Mall Holding LTD.

EXCLUSIV VIDEO&FOTO Apare o nouă franciză în România. Vrea să ajungă la o rețea de 200 de magazine în următorii 5 ani

Plata se va putea realiza în viitor și cu criptomonede și NFT-uri.

În cadrul magazinelor, consumatorii au la dispoziție produse din categorii precum hrana pentru animale, vitamine, snacks, băuturi alcoolice și nealcoolice, produse de curățenie și de îngrijire personală.

„Am construit acest proiect pe baza nevoilor oricărui om. Este un nou concept de retail, care va oferi o experiență diferită consumatorilor. Nu avem competiție. Am lucrat doi ani și jumătate la acest concept, așa că este foarte greu ca altcineva să creeze toată tehnologia din spate și toate mașinile automate pe care noi le punem la dispoziție. Și, cel mai important, este planul de recompensare al clienților. Este o situație win-win”, mai spune Dimitris Karavasilis.

Primul i-mall Micro Market și-a început deja activitatea recent în regiunea Attica, Grecia. Până în 2026, compania vrea să ajungă la 80 de magazine în Grecia, dar și să se extindă în sistem de franciză în toată Europa.

EXCLUSIV VIDEO&FOTO Apare o nouă franciză în România. Vrea să ajungă la o rețea de 200 de magazine în următorii 5 ani

Pentru România, holdingul are planuri de a ajunge la 200 de magazine în următorii 5 ani, fiind deja în discuții cu doi potențiali masteri francizați.

Master franciza este un parteneriat între francizor și francizat, în care master francizatul devine, în esență, un mini-francizor pentru un anumit teritoriu. În general, master francizatul agreează cu francizorul un program de dezvoltare a rețelei, care poate include și deținerea/administrarea propriilor locații.

„Sunt doi investitori interesați să devină master francizați și să ofere mai departe franciza pe piața din România. Planul este ca din 2023 să se deschidă primele magazine i-mall, în cele mai mari 6 orașe din țară, dar depinde și de investitorii români. Vom începe cu Bucureștiul. Suntem în negocieri acum”, precizează CEO-ul I Mall Holding LTD.

EXCLUSIV VIDEO&FOTO Apare o nouă franciză în România. Vrea să ajungă la o rețea de 200 de magazine în următorii 5 ani

Francizații au la dispoziție și o aplicație B2B prin care pot controla și monitoriza magazinele.

„În România, am calculat că return of investment va fi în trei ani și jumătate. Este rapidă amortizarea investiției pentru că cheltuielile operaționale sunt foarte scăzute, iar magazinele nu necesită angajați”, mai spune acesta.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!