1 C
București
vineri, decembrie 2, 2022

Retail – Jovan Radosavljevic, general manager Coca-Cola HBC România, despre anul 2021 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În 2021 am aniversat 30 de ani de prezenţă în România, 30 de ani de business cu impact pozitiv în comunitate, un moment emoţionant pentru întreaga echipă Coca-Cola HBC.

De la prima sticlă Coca-Cola îmbuteliată în România în 1991, la statutul de lider al industriei locale de băuturi, a fost o călătorie spre un mai bine comun, de-a lungul căreia am construit, împreună cu clienţii, partenerii şi consumatorii noştri motive să privim înainte cu încredere.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către doar în limita a 250 de semne.

23.11.2022, 10:08

În 2021 am aniversat 30 de ani de prezenţă în România, 30 de ani de business cu impact pozitiv în comunitate, un moment emoţionant pentru întreaga echipă Coca-Cola HBC. De la prima sticlă Coca-Cola îmbuteliată în România în 1991, la statutul de lider al industriei locale de băuturi, a fost o călătorie spre un mai bine comun, de-a lungul căreia am construit, împreună cu clienţii, partenerii şi consumatorii noştri motive să privim înainte cu încredere. România este o piaţă foarte importantă pentru sistemul Coca-Cola, un hub regional de inovaţie şi producţie. Am investit constant în cele trei fabrici, pentru a extinde capacitatea de producţie şi depozitare, a creşte performanţa şi eficienţa. Astăzi suntem liderul industriei de băuturi şi cel mai mare exportator, produsele din România ajungând în alte 14 ţări. Am pus mereu accent pe dezvoltarea oamenilor din echipa noastră şi pe o relaţie onestă şi de durată cu clienţii şi furnizorii noştri. De asemenea, am dorit să fim mereu aproape de consumatorii noştri, să le ascultăm feedbackul, să le înţelegem nevoile pentru a le putea oferi produse de calitate, servicii excelente şi experienţe memorabile. Toate acestea au fost posibile cu o echipă formată din peste 1.500 de oameni. Ei sunt ingredientul succesului Coca-Cola în România şi nimic din ceea ce suntem azi nu ar arăta la fel fără pasiunea oamenilor din echipă.
 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!