1.7 C
București
luni, decembrie 6, 2021

Retail – Jumbo cade în România, lovit de restricții – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... În ceea ce privește situația din Grecia, Jumbo afirmă că: "(.) în luna noiembrie, evoluția pandemiei a determinat autoritățile din Grecia să impună noi restricții la începutul celei mai importante perioade pentru piața de retail... Potrivit companiei, evoluția vânzărilor de la începutul lunii noiembrie sugerează că declinul pe piața din România ar putea depăși 30% în condițiile în care "restricțiile actuale se mențin și s-ar putea ajunge la un lockdown complet"... În Bulgaria, declinul vânzărilor a fost de 23% și "ar putea depăși 50% în noiembrie dacă actualele restricții se mențin, în timp ce un lockdown complet nu poate fi exclus"... Începând de sâmbătă, 6 noiembrie, populația nevaccinată va putea vizita magazinele de retail doar dacă prezintă un test Covid cu rezultat negativ, în timp ce în supermarketuri și hipermarketuri nu există o astfel de obligație"..

Vânzările retailerului elen de jucării și decorațiuni Jumbo pe piața românească au scăzut în octombrie din cauza restricțiilor impuse de autorități în contextul pandemiei de Covid-19.

Clienții au acces în magazine doar dacă demonstrează, prin certificatul verde, că sunt vaccinați sau recent vindecați de Covid-19.

“Este obligatoriu pentru clienți să prezinte certificatul (verde) la intrarea în magazinele din țară. Această măsură a condus la o scădere de circa 1,6% a vânzărilor în octombrie 2021, în pofida deschiderii cu succes a noului magazin din Craiova”, spun reprezentanții Jumbo.

Potrivit companiei, evoluția vânzărilor de la începutul lunii noiembrie sugerează că declinul pe piața din România ar putea depăși 30% în condițiile în care “restricțiile actuale se mențin și s-ar putea ajunge la un lockdown complet”.

Totuși, per ansamblul primelor 10 luni, Jumbo a avut, în România, vânzări cu 17% mai mari comparativ cu perioada similară din 2020. 

La nivel de grup, vânzările au crescut cu 0,6% în octombrie și cu 7% în primele 10 luni ale anului. În octombrie, retailerul a înregistrat creșteri ale vânzărilor din Grecia și Cipru, în timp ce vânzările din România și Bulgaria au scăzut. În Bulgaria, declinul vânzărilor a fost de 23% și “ar putea depăși 50% în noiembrie dacă actualele restricții se mențin, în timp ce un lockdown complet nu poate fi exclus”.

În ceea ce privește situația din Grecia, Jumbo afirmă că: “(…) în luna noiembrie, evoluția pandemiei a determinat autoritățile din Grecia să impună noi restricții la începutul celei mai importante perioade pentru piața de retail, așa cum s-a întâmplat și în 2020, ceea ce a creat din nou condiții pentru concurență neloială. Începând de sâmbătă, 6 noiembrie, populația nevaccinată va putea vizita magazinele de retail doar dacă prezintă un test Covid cu rezultat negativ, în timp ce în supermarketuri și hipermarketuri nu există o astfel de obligație”.

Incluzând noul magazin de la Craiova, Jumbo operează o rețea de 15 hipermarketuri în România, din care 4 în București-Ilfov. Retailerul are magazine și în Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău, Brăila și Brașov.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!