2.2 C
București
marți, ianuarie 18, 2022

Retail – Jumbo s-a prăbușit în România. Un an “impresionant” – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Subsidiara locală a Jumbo a rezistat cu bine în primul an de pandemie, consemnând singura creștere la nivel de grup, însă blocajele din lanțurile de aprovizionare și restricționarea accesului clienților în magazine au frânat puternic avansul în 2021... ... Vânzările Jumbo în România s-au prăbușit cu 20% și, respectiv, 10% în noiembrie și decembrie, după introducerea obligativității prezentării certificatului verde la intrarea în magazine... Jumbo deține 81 de magazine fizice, în Grecia (52), România (15), Bulgaria (9) și Cipru (5), precum și două magazine online, având aproximativ 6.000 de angajați permanenți.

Retailerul elen de jucării Jumbo și-a încetinit creșterea în România anul trecut, în contextul restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

Subsidiara locală a Jumbo a rezistat cu bine în primul an de pandemie, consemnând singura creștere la nivel de grup, însă blocajele din lanțurile de aprovizionare și restricționarea accesului clienților în magazine au frânat puternic avansul în 2021, în special în ultima parte a anului.

Vânzările Jumbo în România s-au prăbușit cu 20% și, respectiv, 10% în noiembrie și decembrie, după introducerea obligativității prezentării certificatului verde la intrarea în magazine.

La nivelul întregului an, vânzările Jumbo au crescut cu 7% pe piața locală, comparativ cu un avans de aproape 13% în 2020, când au depășit pragul de 170 milioane de euro. 

Grupul elen a raportat vânzări consolidate mai mari cu 19,9% în 2021 față de anul anterior, susținute de creșteri importante în Grecia, principala sa piață de desfacere (+32%), și Cipru (+12%).

În 2020, vânzările Jumbo au scăzut cu 18,2%.

Retailerul notează că 2021 a fost un an “impresionant” în ceea ce privește evoluția vânzărilor, în condițiile în care piața a fost afectată de restricții “continue și variate”.

“Cu toate acestea, subliniem că, începând cu jumătatea lunii decembrie 2021, situația epidemiologică s-a înrăutățit, iar piața a slăbit, ceea ce este considerat un semn de incertitudine și instabilitate. În plus, problemele legate de lanțul de aprovizionare și presiunile inflaționiste, deși evaluate inițial ca fiind temporare, nu sunt așteptate să se îmbunătățească în 2022”, potrivit Jumbo.

Jumbo deține 81 de magazine fizice, în Grecia (52), România (15), Bulgaria (9) și Cipru (5), precum și două magazine online, având aproximativ 6.000 de angajați permanenți.

Grupul este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!