4.1 C
București
miercuri, noiembrie 30, 2022

Retail – Kaufland aniversează 1500 de magazine în Europa – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Cu un sortiment variat de produse, la prețuri avantajoase, expuse la raioanele de legume-fructe, vitrină cu servire asistată – 25 metri lungime, brutărie, alimente de bază, raion special de pește proaspăt, brutărie, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie, noul hipermarket este dotat cu 8 case de marcat standard și alte 10 case expres de tip self check-out, pentru clienții care își doresc să eficientizeze timpul petrecut pentru achitarea cumpărăturilor.

Deschiderea magazinului 1500 din Europa reprezintă un moment de sărbătoare, pe care compania îl celebrează printr-o campanie amplă, care pe lângă numeroase promoții include și acțiunea ”15% se întorc la tine”, adresând astfel mulțumirea către clienții care fac parte din povestea Kaufland.

Mecanismul campaniei presupune ca în urma achiziției de produse din categorii selectate săptămânal, în perioada 23 noiembrie 2022 – 3 ianuarie 2023, 15% din valoarea acestor cumpărături să se întoarcă în contul Kaufland Card al clienților, sub formă de voucher.


Kaufland inaugurează joi, 24 noiembrie, magazinul cu numărul 1500, la nivel de companie. Acesta va fi deschis în București, pe Bld. Basarabia nr. 250, Sector 3.

Cu o suprafață totală de peste 5.000 m2 și un spațiu de vânzare de aproximativ 3.400 m2, noul hipermarket reprezintă angajamentul companiei de a susține, în continuare, dezvoltarea economiei locale și a comunităților, prin crearea a peste 100 de locuri de muncă noi.

Noul magazin Kaufland Basarabia este dotat cu soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de mișcare și sistemele de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de climatizare. De asemenea, hipermarketul este alimentat cu energie electrică verde, dispunând de panouri fotovoltaice cu o suprafață de peste 550 m2, care se ridică la o investiție totală de circa 100.000 euro.

Magazinul are un acoperiș ecologic verde, de peste 1500 m2, format dintr-un mix de plante rezistente la condițiile meteorologice.

Programul de lucru va începe de la 7:00 și până la 22:00, de luni până sâmbătă, respectiv 7:30 – 21:00 duminică.

Cu un sortiment variat de produse, la prețuri avantajoase, expuse la raioanele de legume-fructe, vitrină cu servire asistată – 25 metri lungime, brutărie, alimente de bază, raion special de pește proaspăt, brutărie, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie, noul hipermarket este dotat cu 8 case de marcat standard și alte 10 case expres de tip self check-out, pentru clienții care își doresc să eficientizeze timpul petrecut pentru achitarea cumpărăturilor. Mai mult, clienții au acces și la tehnologia K-Scan, una dintre cele mai rapide modalități de a face cumpărături într-un magazin fizic.

La raionul legume-fructe, clienții pot achiziționa plante proaspete din microsera Ultragreens, precum: microplante, plante aromatice, salate baby și vlăstari.

Pasionații de gastronomie sunt așteptați la Carmangeria Gourmet din incinta magazinului. Creată ca o vitrină specială, cu carne proaspătă, de calitate premium, Carmangeria Gourmet pune la dispoziția clienților servicii de consultanță de la specialiști maeștri măcelari și sortimente premium din carne și specialități – unele dintre ele pregătite chiar în Carmangerie, precum: frigărui la grătar, coaste la grătar, berbecuț la grătar, purcel la cuptor, miel la cuptor sau fripturi de vită. Printre serviciile oferite se numără și tocarea, frăgezirea și felierea cărnii.

Galeria comercială oferă clienților accesul la o varietate de magazine și servicii, printre care un magazin de optică și oftalmologie, farmacie și pizzerie.

În exterior, la punctul Grill, clienții pot alege dintr-o sortimentație bogată de preparate calde.

Deschiderea magazinului 1500 din Europa reprezintă un moment de sărbătoare, pe care compania îl celebrează printr-o campanie amplă, care pe lângă numeroase promoții include și acțiunea ”15% se întorc la tine”, adresând astfel mulțumirea către clienții care fac parte din povestea Kaufland.

Mecanismul campaniei presupune ca în urma achiziției de produse din categorii selectate săptămânal, în perioada 23 noiembrie 2022 – 3 ianuarie 2023, 15% din valoarea acestor cumpărături să se întoarcă în contul Kaufland Card al clienților, sub formă de voucher. Acesta poate fi activat și utilizat până la finele lunii ianuarie. Voucherul nu poate depăși valoarea săptămânală de 150 lei.

Lista categoriilor este disponibilă în revista săptămânală și pe kaufland.ro/1500magazine, unde poate fi regăsit, de asemenea, și regulamentul campaniei.

Parcarea are o capacitate de circa 270 locuri, dintre care 11 pentru persoane cu dizabilități și 7 pentru părinți. Pentru cei care aleg mijloacele de transport alternativ, parcarea este prevăzută cu stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.

Tot în parcare, clienții vor găsi un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

În plus, în ziua deschiderii, bucureștenii vor avea șansa să câștige premii eco-friendly în schimbul ambalajelor reciclabile, sub deviza „Reciclezi și Câștigi”. Campania va avea loc pe 24 și 25 noiembrie 2022, în intervalul orar 09:00-17:00. Cei dornici să participe trebuie să aibă la ei 5 deșeuri (PET-uri, doze de aluminiu, sticlă) și să le introducă în aparatul automat de colectare din parcarea magazinului. Aparatul va elibera un cupon în baza căruia vor avea șansa să-și încerce norocul la roata „Reciclezi și Câștigi”, prin care pot câștiga bilete pentru transportul în comun și alte premii.

De asemenea, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie pentru reciclare. La fiecare trei ambalaje, vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

În România, Kaufland deține o rețea de 158 de unități. Prin noul Kaufland situat pe Bld. Basarabia nr. 250, Sector 3, compania ajunge la un număr de 20 de magazine în București.

„Ne-am dezvoltat de la o afacere germană de familie la o companie comercială activă la nivel internațional, cu peste 148.000 de angajați. Întotdeauna, ne-am concentrat pe satisfacția clienților noștri”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova. „Pentru a le oferi clienților noștri o experiență perfectă la cumpărături, digitalizarea și sustenabilitatea joacă în prezent un rol esențial.”

Odată cu deschiderea primului său magazin în Germania, în 1968, compania a pus bazele poveștii sale de succes în domeniul comerțului alimentar cu amănuntul. Kaufland este prezent în opt țări europene și are o cifră anuală de afaceri de 27,3 miliarde de euro.

Expansiunea internațională a Kaufland a început cu intrarea pe piața din Republica Cehă în anul 1998. Până în 2006, au urmat deschideri în Slovacia, Croația, Polonia, România și Bulgaria. În decembrie 2010, compania a sărbătorit magazinul cu numărul 1.000 în Europa, odată cu deschiderea magazinului din Berlin-Lichterfelde. În 2019, s-a deschis primul magazin Kaufland din Republica Moldova.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 158 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.businesspress.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!