6.8 C
București
luni, ianuarie 17, 2022

Retail – Lecţiile unor antreprenori şi executivi cu experienţă privind pătrunderea pe pieţe externe: E important să fii puternic pe piaţa locală, să ai un model care a dovedit acasă, înainte de a-l replica peste hotare – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

♦ Cele mai multe afaceri româneşti din retail, FMCG, curierat sau sănătate şi-au ancorat businessurile timp de mulţi ani în „portul“ România, unde şi-au securizat o poziţie puternică în piaţă ♦ Sunt şi companii care au făcut paşi timizi peste graniţă, dar puţine. Odată ce ai făcut asta şi ai nişte procese bune şi scalabile, trebuie să te mişti foarte bine şi să mergi în extern, deoarece acolo sunt alţi oameni care se gândesc la acelaşi lucru“...

Rucsandra Hurezeanu, fondatoarea Ivatherm: Pentru toate brandurile româneşti aflate la început de drum, cred că este important să crească întâi pe piaţa locală. Asta le aduce pe de o parte experienţă şi expertiză, iar pe de altă parte resursele financiare necesare pătrunderii pe alte pieţe.
♦ Cele mai multe afaceri româneşti din retail, FMCG, curierat sau sănătate şi-au ancorat businessurile timp de mulţi ani în „portul“ România, unde şi-au securizat o poziţie puternică în piaţă ♦ Sunt şi companii care au făcut paşi timizi peste graniţă, dar puţine. În ultimii ani însă, numărul lor şi viteza cu care se mişcă au crescut.

E important să fii puternic pe piaţa locală, să ai un model care a dovedit acasă, înainte de a-l replica peste hotare. Acesta este sfatul pe care îl oferă, la unison, unii dintre antreprenorii şi executivii români care au experienţă în a duce un business local şi pe alte pieţe.

„Ca să reuşeşti peste hotare, trebuie să găseşti serviciul care funcţionează acasă, să găseşti o nevoie a clientului şi să o rezolvi impecabil prin tehnologie. Odată ce ai făcut asta şi ai nişte procese bune şi scalabile, trebuie să te mişti foarte bine şi să mergi în extern, deoarece acolo sunt alţi oameni care se gândesc la acelaşi lucru“, spunea recent Tudor Manea, CEO al eMAG, cel mai mare jucător din retailul online românesc şi o companie care are operaţiuni importante şi pe pieţele vecine. Mai exact, Dante International este compania care administrează businessurile eMAG România şi Fashion Days România şi care realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi Ungaria. Dante Internaţional a raportat la Finanţe pentru anul 2020 un profit net de 107,3 mil. lei (22 mil. euro), cu 117% mai mare decât în anul precedent, conform datelor de pe site-ul instituţiei. Cifra de afaceri raportată a fost de 6,7 mld. lei (1,4 mld. euro), mai mare cu 47,4%.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!