2.4 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Retail – Magazinele de îmbrăcăminte din SUA scad prețurile, ca urmare a… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Meta Estate Trust ajunge la cota pieței AeRO ca o firmă cu capitalizare de 20 milioane euro.

Cumpărătorii americani îngrijorați de inflație și-au redus achizițiile de îmbrăcăminte, determinând comercianții cu amănuntul să scadă prețurile, pentru a scăpa de stocurile de pe rafturi, transmite Reuters.

Pe parcursul celor 12 luni până în iulie, acestea au înregistrat o creștere medie de la o lună la lună de doar 0,2%, conform datelor Biroului de Recensământ.

Cumpărătorii americani îngrijorați de inflație și-au redus achizițiile de îmbrăcăminte, determinând comercianții cu amănuntul să scadă prețurile, pentru a scăpa de stocurile de pe rafturi, transmite Reuters.

Recent, Gap a devenit un nou retailer care a raportat o scădere a cumpărăturilor de îmbrăcăminte de către clienți, în trimestrul al doilea, afirmând săptămâna trecută că vânzările nete au scăzut cu 8% față de aceeași perioadă a anului anterior, până la 3,86 miliarde de dolari, scrie News.ro.

La începutul acestei luni, directorii giganților americani Walmart  și Target au oferit reduceri mari de prețuri la îmbrăcăminte.

Gap ”a luat măsuri pentru a reduce secvențial inventarul, a reechilibra sortimentele noastre pentru a satisface mai bine nevoile în schimbare ale consumatorilor”, a declarat Katrina O’Connell, director financiar al Gap, într-un comunicat.

Reducerile mari de prețuri la articole de îmbrăcăminte, în special la Old Navy, au afectat marjele companiei.

Magazinele Old Navy nu au reușit să vândă anumite mărimi și stiluri, în timp ce Gap s-a luptat cu dezechilibrele în cazul unor mixuri articole, inclusiv ”topuri și pantaloni scurți casual”, a spus O’Connell.

Cumpărătorii ar putea vedea mai multe promoții, pe măsură ce compania va continua să efectueze inventarul.

Vânzările comercianților de îmbrăcăminte și accesorii din SUA au scăzut în mare parte. Pe parcursul celor 12 luni până în iulie, acestea au înregistrat o creștere medie de la o lună la lună de doar 0,2%, conform datelor Biroului de Recensământ.

La Hollister, linia cu prețuri mai mici a Abercrombie and Fitch, vânzările au scăzut cu 15% în trimestrul al doilea, comparativ cu anul trecut, a declarat joi compania, din cauza schimbării tendințelor. Vânzările Abercrombie au crescut cu 5%.

Săptămâna trecută, Victoria’s Secret, Urban Outfitters și Kohl’s le-au spus analiștilor, în cadrul teleconferințelor pentru discutarea rezultatelor trimestriale, că cumpărătorii cumpără doar anumite tipuri de articole de îmbrăcăminte.

Companiile nu au dat exemple specifice, dar o căutare pe site-ul Victoria’s Secret a arătat cumpărătorii Victoria’s Secret cumpărând sutiene la reducere la  achiziția a două produse, pentru 52 de dolari, în timp ce linia PINK pentru cumpărători mai tineri părea să aibă probleme în a vinde o pereche de joggeri de 52,95 dolari.

Urban Outfitters și Victoria’s Secret au spus că vânzările sunt în scădere pentru mărcile adaptate consumatorilor mai tineri.

Linia PINK a Victoria’s Secret a înregistrat vânzări de îmbrăcăminte dificile, în comparație cu marca Victoria de lenjerie intimă și de dormit a companiei.

Cumpărătorii tineri, mai puțin înstăriți, ai Urban Outfitters, au renunțat să cumpere articole la preț complet și au așteptat ”promoții înainte de a cumpăra”, a declarat marți CEO-ul Urban, Richard Hayne.

Kohl’s a spus că vânzările de îmbrăcăminte pentru juniori au scăzut în trimestrul al doilea, deoarece modelele erau ”prea la modă, nefiind suficiente elementele de bază”. Îmbrăcămintea pentru femei a depășit alte categorii.

Walmart și Target s-au luptat ambele să vândă articole de îmbrăcăminte care au sosit cu câteva sezoane întârziere și reduc agresiv prețurile.

Target a declarat săptămâna trecută că un punct luminos a fost „creșterea semnificativă” a vânzărilor de îmbrăcăminte pentru femei la modă.

Jessica Ramírez, analist senior de cercetare la Jane Hali and Associates, a declarat că a observat reduceri mari la mărcile Gap și Old Navy, în timp ce marca superioară Banana Republic, care vinde îmbrăcăminte elegantă de birou, a vândut mai multe articole de îmbrăcăminte la prețuri obișnuite.

Macy’s și Kohl’s au spus că cererea a fost solidă pentru un aspect elegant și îmbrăcăminte pregătită pentru lucru.

Kohl’s a spus că stilurile ”casual ridicate” pentru femei și bărbați au realizat performanțe peste așteptări, pe măsură ce mai mulți oameni s-au întors la muncă.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!