22.1 C
București
joi, iunie 30, 2022

Retail – Mircea Turdean, Farmec: Pe noi, mereu ne-au avantajat crizele. Contează pentru consumator că suntem brand românesc, cunoscut şi că avem preţuri competitive. Compania din Cluj-Napoca şi-a bugetat pentru acest an un avans al vâzărilor de 5-6% versus 2021 – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Mircea Turdean, director general Farmec Cluj: Trendul ascendent se va menţine şi pentru noi, şi pentru piaţă. Vom continua investiţiile, avem pregătite lansări în următoarea perioadă, bugetul total pentru acest an fiind de circa 2 mil. euro. ♦ Primele trei luni din an au fost dificile pentru business şi consum, fiind marcate de restricţiile impuse

Mircea Turdean, director general Farmec Cluj: Trendul ascendent se va menţine şi pentru noi, şi pentru piaţă. Vom continua investiţiile, avem pregătite lansări în următoarea perioadă, bugetul total pentru acest an fiind de circa 2 mil. euro.
♦ Primele trei luni din an au fost dificile pentru business şi consum, fiind marcate de restricţiile impuse de autorităţi din cauza pandemiei şi de război, dar aprilie şi mai au fost „spectaculoase, peste aşteptări”.

Producătorul de cosmetice şi bunuri de curăţenie Farmec din Cluj-Napoca a majorat o singură dată în ultimul an preţurile produselor la raft, fiind vorba de o creştere de 5% în luna martie. Mircea Turdean, executivul care conduce compania, spune că şi-ar mai dori să poată opera o majorare de preţ, dar depinde de partenerii comerciali.

„Marii retaileri, care reprezintă principalul canal de vânzare pentru produsele Farmec, cu o cotă de peste 60% din business, nu ne permit să operăm majorări de preţ mai mari de 5%. Iar în acest context, nici pe celelalte canale nu putem creşte cu mult mai mult.”

Spre comparaţie, adaugă el, preţul materiilor prime are un plus de 30-40%, iar la energie avansul înainte de plafonare era de 300-400%.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!