-0.1 C
București
marți, ianuarie 25, 2022

Retail – Mirko Tosti, Ferrero: Avem o responsabilitate mare, ca business global, să lucrăm la soluţionarea crizei climatice şi să limităm impactul operaţiunilor noastre asupra mediului – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Un proiect editorial al ZF susţinut de PwC ► Pe o planetă aflată sub presiune din punct de vedere social şi ecologic, este vital ca mediul de business să aibă grijă de angajaţi şi de comunităţi... În 2020, am lansat o nouă listă de obiective privind impactul asupra mediului, obiective validate de Science Based Targets initiative (SBTi).► Vrem să reducem emisiile de carbon cu 50% în ceea ce priveşte operaţiunile proprii până în 2030... ► Ferrero este o companie de familie care crede că valoarea este creată prin asumarea responsabilităţii şi prin construirea de relaţii durabile cu toţi cei care lucrează cu sau pentru noi.► Planul nostru în domeniul sustenabilităţii se bazează pe patru piloni-cheie: protejarea mediului înconjurător.

Perspective privind ESG. Un proiect editorial al ZF susţinut de PwC
► Pe o planetă aflată sub presiune din punct de vedere social şi ecologic, este vital ca mediul de business să aibă grijă de angajaţi şi de comunităţi, în timp ce îşi întăreşte rezilienţa lanţului de aprovizionare.► Avem o responsabilitate mare, ca business global, să lucrăm la soluţionarea crizei climatice şi să limităm impactul operaţiunilor noastre asupra mediului înconjurător.
Ferrero este o companie de familie care crede că valoarea este creată prin asumarea responsabilităţii şi prin construirea de relaţii durabile cu toţi cei care lucrează cu sau pentru noi.► Planul nostru în domeniul sustenabilităţii se bazează pe patru piloni-cheie: protejarea mediului înconjurător, procurarea de ingrediente în mod sustenabil, promovarea unui consum responsabil şi încurajarea oamenilor să se dezvolte (empower people), promovând diversitatea şi incluziunea.► Ne-am angajat să reducem impactul pe care îl avem asupra mediului înconjurător. Adoptăm procese menite să eficientizeze operaţiunile proprii şi cele ale lanţului de aprovizionare, astfel încât impactul asupra mediului să fie redus. Vrem să reducem emisiile de carbon şi consumul de apă, avem în plan să mizăm tot mai mult pe o economie circulară în ceea ce priveşte producţia şi ambalarea.

► În ceea ce priveşte lanţul de aprovizionare, vrem să împuternicim fermierii şi comunităţiile.► Pentru a atinge aceste obiective, lucrăm în parteneriat pentru a scala iniţiativele noastre şi pentru a fi lideri în transformarea sectorului de dulciuri şi a întregului lanţ de aprovizionare. Ne folosim de puterea tehnologiei şi de inovaţie pentru a atinge aceste obiective şi pentru a creşte transparenţa. Continuăm să folosim certificări pentru a oferi asigurări privind sustenabilitatea operaţiunilor noastre şi ale partenerilor de pe lanţul de aprovizionare.► O guvernanţă solidă reprezintă fundaţia unei organizaţii puternice şi cu rezultate bune. Sustenabilitatea este prezentă la orice nivel.► Avem o mare responsabilitate ca business global să facem paşi în direcţia soluţionării problemelor climatice şi în direcţia limitării impactului nostru asupra mediului. Având o imagine clară asupra impactului nostru pe întreg lanţul, am identificat zonele unde putem reduce cel mai puternic emisiile. În 2020, am lansat o nouă listă de obiective privind impactul asupra mediului, obiective validate de Science Based Targets initiative (SBTi).► Vrem să reducem emisiile de carbon cu 50% în ceea ce priveşte operaţiunile proprii până în 2030, luând ca bază nivelul din 2018. Pentru a atinge această ţintă, am dezvoltat un plan detaliat care porneşte de la ingrediente şi plante şi merge către depozite şi birouri. Vrem să îmbunătăţim eficienţa energetică şi să mergem spre energie regenerabilă. SBTi a afirmat că ţinta noastră e în linie cu ambiţia globală de a limita încălzirea globală la 1,5 grade Celsius, cea mai ambiţioasă ţintă a Acordului de la Paris.► Vrem să reducem cu 43% emisiile de dioxid de carbon pentru fiecare tonă de bunuri produse până în 2030, luând ca bază nivelul din 2018. Pentru a reuşi asta, lucrăm împreună cu furnizorii şi gândim soluţii adecvate în acest sens. Avem astfel în plan optimizarea lanţului logistic care să poată susţine o creşte a livrărilor către piaţă. Vizăm soluţii intermodale, decarbonizarea parcurilor auto.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!