3 C
București
vineri, ianuarie 21, 2022

Retail – Noi branduri locale și internaționale completează portofoliul Mega Mall – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Despre Mega Mall Mega Mall este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București și primul centru comercial din România care primește Certificatul de Conformitate COVID-19, din partea experților companiei suedeze SAFE Shopping Centers – autoritate pe piața de retail internațională care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea... Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate restaurante...


Noi deschideri și extinderi de magazine au avut loc în această perioadă la Mega Mall, spații de retail care diferențiază mixul de chiriași și oferta centrului comercial din București. În perioada octombrie – decembrie 2021, noi magazine de fashion, beauty și tehnologie au completat portofoliul de branduri premium ale centrului comercial, printre care magazinul iSTYLE și brandul de beauty My Geisha. De asemenea, varietății de magazine i se adaugă și brandurile de lenjerie Calzedonia și Tezenis. Sinsay s-a relocat într-un spațiu extins cu o suprafață de 1200 mp, iar brandul de fashion Jona a revenit cu un showroom mai spațios. În plus, Mega Mall și-a consolidat poziția de promotor al brand-urilor locale și și-a extins portofoliul cu patru noi magazine pentru familie, modă, design, artă, susținând în același timp și antreprenorii locali în cadrul programului Deschis: Pop-Up Shop.

Noi branduri internaționale în Mega Mall

Mega Mall a deschis magazinul iSTYLE, parte din cel mai mare lanț de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei. iSTYLE Retail oferă gama completă de Mac, iPad, iPod, iPhone și Apple TV, împreună cu un portofoliu impresionant, dar atent selecționat, de accesorii și software.

Pentru iubitoarele de lenjerie, centrul comercial a inaugurat magazinele Calzedonia și Tezenis, într-un spațiu de 214 mp. Doamnele vor găsi cele mai recente colecții de lenjerie, articole vestimentare de purtat în casă, ciorapi și dresuri fine, din cele mai trendy colecții ale momentului.

Cele mai noi tendințe în beauty pot fi găsite în noul magazin My Geisha – celebrul lanț de parfumerii și produse de îngrijire, fondat de Denisa Tănase. Cu un format premium, magazinul oferă o experiență de cumpărături rapidă, cu raioane create în funcție de nevoile specifice ale clientelor și consultanți gata să ofere sfaturi personalizate.

De acum, clienții Mega Mall pot vizita și magazinul Sinsay, brandul de fashion și home deco, redeschis într-un spațiu cu o suprafață de 1200 mp. De asmenea, magazinul high-fashion pentru bărbați Jona a revenit într-un spațiu extins, unde clienții se pot bucura de o gamă largă de ținute pentru ocazii speciale, dar și încălțăminte și accesorii.

Mega Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop

Pentru a sprijini micii antreprenori români în căutare de spații comerciale, Mega Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop prin inaugurarea a încă patru noi magazine și îi invită în continuare pe cei interesați să se înscrie în program. Parteneriatul cu Mega Mall le va oferi acces la facilități speciale, prezență într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din București, acces la clienți noi și expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing Mega Mall. Acest program este unul continuu, iar antreprenorii locali interesați să aibă un spațiu de vânzare sunt invitați să aplice ușor, online.

Astfel, clienții Mega Mall sunt așteptați în noul magazin Sis Shoes, un brand specializat în articole de încălțăminte cu o gamă extrem de variată de modele, menite să acopere toate preferințele clientelor. De asemenea, centrul comercial a inaugurat și Basketball lab, un spațiu pentru antrenamente și divertisment dedicat pasionaților de baschet, dar și Divi Trees, magazinul de brazi artificiali pentru birouri, centre comerciale și chiar orașe. Mai mult, în spațiul Rembrandt Art Centre, un proiect inedit de retail, artiștii plastici, dar și pasionații, pot găsi într-un singur loc materiale pentru artă, grafică, arhitectură, hobby&craft, și se pot bucura de ateliere de creație pentru copiii și adulți.

Măsuri de siguranță sporite la mall

După o serie de verificări de conformitate și îmbunătățiri, Mega Mall și Promenada Mall au primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Acesta a fost acordat de către experții Safe Shopping Centers (SSC), companie suedeză care acreditează siguranța centrelor comerciale din întreaga lume. Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea de dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, echipamentele de climatizare a spațiului din centrul comercial utilizează numai aer proaspăt din exterior, fără recirculare, schimbarea filtrelor se face cu o frecvență mai mare, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, și a benzilor cu suprafață nanosept pe suprafețele frecvent atinse, dezinfectarea constantă a centrului comercial. Acestea sunt completate de verificarea respectării măsurilor de distanțare și de purtare a măștii, precum și a celorlalte norme impuse de lege prin anunțuri audio, video și securitate.

Despre Mega Mall 

Mega Mall este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București și primul centru comercial din România care primește Certificatul de Conformitate COVID-19, din partea experților companiei suedeze SAFE Shopping Centers – autoritate pe piața de retail internațională care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea.  Mega Mall a fost inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de trickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele. 

Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Koton, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Orsay, Adidas, Nike, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Tommy Jeans, Hervis, ECCO, Intersport, MAC sau Aldo. Ofertei de food court li s-au adăugat în 2017 Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. In 2019 a fost inaugurat primul restaurant Burger King din țară. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019 a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă. 

În acest an, Mega Mall a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România.

Înrolarea în program este gratuită, SPOT poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.businesspress.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!