4.4 C
București
marți, decembrie 7, 2021

Retail – Notino Black Friday 2021 – trei săptămâni de reduceri – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... În România, golden hour, ora în care au fost plasate cele mai multe comenzi, a fost dimineața, în intervalul 10:00 – 11:00, când s-au vândut aproximativ 155 de produse pe minut, ceea ce înseamnă că 2,58 produse au fost vândute în fiecare secundă a acelei ore... Notino, retailerul online de parfumuri și cosmetice, începe campania de Black Friday luni, 8 noiembrie... Pe lângă reduceri, retailerul de beauty oferă și o gamă largă de produse, și o serie de beneficii, precum 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazinele fizice ca pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 RON... În top trei cele mai populare categorii de cumpărături au fost, după cum urmează: make-up, parfumuri și îngrijirea părului, produsele preferate fiind fondurile de ten, parfumurile de femei și șampoanele..

Notino, retailerul online de parfumuri și cosmetice, începe campania de Black Friday luni, 8 noiembrie. Timp de trei săptămâni, retailerul online va avea cele mai bune oferte și reduceri, atât în magazinul online și cel fizic, cât și în aplicația mobilă.

Notino demarează campania din 2021, de Black Friday, cu reduceri de până la 40% la brandurile populare. Va urma încă o săptămână de reduceri de 15% la întreaga categorie de cosmetice: skin care, make-up, body care, hair care, urmată de o săptămână întreagă cu transport gratuit, până pe 28 noiembrie.

Pe lângă reduceri, retailerul de beauty oferă și o gamă largă de produse, și o serie de beneficii, precum 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazinele fizice ca pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 RON.

Anul trecut, în România, Notino a avut de Black Friday o creștere de 263% a comenzilor zilnice față de media anuală.

Astfel, în sezonul de Black Friday de anul trecut, Notino a înregistrat 140.000 de comenzi într-o singură zi. În România, golden hour, ora în care au fost plasate cele mai multe comenzi, a fost dimineața, în intervalul 10:00 – 11:00, când s-au vândut aproximativ 155 de produse pe minut, ceea ce înseamnă că 2,58 produse au fost vândute în fiecare secundă a acelei ore.

În top trei cele mai populare categorii de cumpărături au fost, după cum urmează: make-up, parfumuri și îngrijirea părului, produsele preferate fiind fondurile de ten, parfumurile de femei și șampoanele.

Notino este unul dintre cele mai mare magazine online de parfumuri și cosmetice din Europa. În prezent, activează pe 28 de piețe europene, unde operează 26 de magazine fizice.

Notino este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum: Dior, Yves Saint Laurent, Estée Lauder, Gucci, Chloé, Lancôme, Versace și altele. Are un portofoliu de 80.000 de produse, de la peste 1.400 de branduri.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!