16.4 C
București
marți, septembrie 27, 2022

Retail – Penny a ajuns la o rețea națională de 315 magazine – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își continuă planul de extindere prin deschiderea unui nou magazin în Călărași. Locația se află pe Str. Republicii, nr. 102C și are o suprafață de vânzare de 858,53 metri pătrați. „Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își continuă planul de extindere prin deschiderea unui nou magazin în Călărași. Locația se află pe Str. Republicii, nr. 102C și are o suprafață de vânzare de 858,53 metri pătrați.

„Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate”, explică reprezentanții companiei.

Odată cu deschiderea locației din Călărași, Penny a asigurat 16 locuri de muncă.

Noul magazin dispune de 94 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.


Citește și 27 de deschideri bifate de marile rețele de retail pe plan local în luna august


Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny  a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj. Totodată, compania a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment’s Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construiește în prezent.

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, echipa Penny este formată din peste 5.800 de angajați.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!