2.5 C
București
marți, ianuarie 31, 2023

Retail – Penny extinde rețeaua națională de magazine – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Penny continuă planul de extindere prin deschiderea a două noi magazine în Sărmașu, județul Mureș, și în Săliște, județul Sibiu, ajungând astfel la o rețea națională de 317 unități comerciale.

Acesta dispune de 39 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 2 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.

Totodată, noua locație Penny din județul Sibiu, din orașul Săliște, este amplasată pe strada Gării, nr 32-34, și are o suprafață de vânzare de 854,25 metri pătrați.

Penny continuă planul de extindere prin deschiderea a două noi magazine în Sărmașu, județul Mureș, și în Săliște, județul Sibiu, ajungând astfel la o rețea națională de 317 unități comerciale.

Magazinul Penny din orașul Sărmașu se află pe strada Teilor, nr. 1, și are o suprafață de vânzare de 856,45 metri pătrați. Acesta dispune de 39 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 2 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități. Echipa noului magazin este formată din 16 persoane.

Totodată, noua locație Penny din județul Sibiu, din orașul Săliște, este amplasată pe strada Gării, nr 32-34, și are o suprafață de vânzare de 854,25 metri pătrați. Unitatea comercială dispune de 76 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități. În cazul acestui magazin, echipa este formată din 16 angajați.

„Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate”, declară reprezentanții retailerului.

Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.


Citește și Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private


Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, retailerul a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.

În același timp, compania a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment’s Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construiește în prezent. De altfel, magazinul Penny Otopeni a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Centrul și Estul Europei în cadrul BREEAM Awards 2021.

Din februarie 2022, centrul logistic de la Filiași, care a costat 26 de milioane de euro, este clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM International New Construction 2016.

Toate magazinele din rețeaua Penny vor fi recertificate o dată la trei ani. Astfel, compania pune bazele unei politici de monitorizare și îmbunătățire a sustenabilității magazinelor. Totodată, planurile de întreținere și de investiții în timp vor fi analizate și din punctul de vedere al impactului asupra sustenabilității magazinelor în relație cu comunitățile în care sunt integrate, cu mediul înconjurător, construit și natural.

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, compania are o echipă formată din peste 5.800 de angajați.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!