4.3 C
București
marți, noiembrie 29, 2022

Retail – Penny plănuiește să investească 19,5 milioane de Euro în măsuri de sustenabilitate până în 2024 – Sinteza

4 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Astfel, 3% din cheltuielile de capital realizate de Penny în România în 2021, au fost direcționate către sustenabilitate, arată cel de-al cincilea raport de sustenabilitate aferent anului 2021.

Un exemplu în acest sens este faptul că magazinul Otopeni a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Europa Centrala şi de Est în cadrul BREEAM Awards 2021.

Discounterul a încheiat anul 2021 cu 94 de magazine remodelate și plănuiește ca în 2022 să remodeleze și restul rețelei de magazine, adică încă 84.

Evoluția brandului Penny în România se bazează pe implementarea corectă a strategiei de afaceri, iar pentru acest lucru, în fiecare an, compania realizează anumite investiții pe direcții strategice. Astfel, 3% din cheltuielile de capital realizate de Penny în România în 2021, au fost direcționate către sustenabilitate, arată cel de-al cincilea raport de sustenabilitate aferent anului 2021. Raportul* reflectă activitatea companiei și analizează impactul de mediu, economic și social pe care aceasta îl generează.

Retailerul plănuiește să investească 19,5 milioane de Euro în măsuri de sustenabilitate până în 2024. Un exemplu în acest sens este faptul că magazinul Otopeni a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Europa Centrala şi de Est în cadrul BREEAM Awards 2021. În 2021, depozitul logistic de la Filiași, a fost desemnată clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM, Outstanding – 92,89%.

Discounterul a încheiat anul 2021 cu 94 de magazine remodelate și plănuiește ca în 2022 să remodeleze și restul rețelei de magazine, adică încă 84. Astfel, în 2022 toată rețeaua se va prezenta în întregime cu noul format de magazin.

În 2021, rețeaua din România a atins borna de 301 magazine și 4 centre logistice, prin deschiderea noului depozit de la Filiași. Pe viitor, compania plănuiește să accelereze ritmul deschiderilor, astfel încât până în 2029 să ajungă la peste 600 de magazine și șase centre logistice.

Numărul total de angajați ai Penny în România a fost de 5815, în creștere cu 9% față de anul 2020.

Încă din anul 2021, retailerul s-a concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse cu proveniență românească și a făcut angajamentul TripluRO, prin care își propune ca, până în 2023, 60% din sortiment să fie produs, procesat și să aibă ingredientul principal din România.

Mai mult de jumătate din produsele alimentare sunt de origine regională, iar 86,31% dintre furnizorii rețelei sunt din România. Aceste direcții strategice s-au regăsit atât în gama permanentă de produse, cât și în promoțiile in-out pe tot parcursul anului 2021. Astfel, 30,58% din cifra de afaceri a provenit din comercializarea produselor marcă proprie în 2021.

În prezent, portofoliul nostru Hanul Boieresc este produs 100% în România și în Republica Moldova. În același timp, portofoliul Boni este și el o dovadă importantă pentru angajamentul TripluRO – peste 38 de articole din acest brand, produse proaspete, sunt produse exclusiv în România.

Demersurile incluse în raport sunt în linie cu strategia de dezvoltare sustenabilă a organizației și urmăresc totodată cei 3 piloni care definesc sustenabilitatea în cadrul Penny: Sortiment sustenabil, Energie, climă și resurse, Angajați și societate.

Percepția consumatorilor

Compania monitorizează percepția consumatorilor, prin realizarea unui studiu anual ce cuantifică satisfacția clienților cu privire la brandul Penny și orientarea acestora față de acțiunile companiei în domeniul sustenabilității.

Rezultatele din 2021 arată o creștere de 7,89%, comparat cu anul de baza 2017 în gradul de satisfacție a clienților cu privire în general la brandul Penny. Această creștere se datorează atât acțiunilor pe direcții strategice precum prețurile practicate, calitatea produselor oferite, loializare, comportamentul angajaților cât și acțiunilor Penny în domeniul sustenabilității pe direcții cumar fi: protecția mediului, implicarea în proiecte pentru comunitate, promovarea produselor și sortimentelor sustenabile și angajamente privind angajații.

Rezultatele pozitive ale studiului sunt susținute și de media lunară de 748.045 carduri Penny active, în creștere cu 9,68% față de anul anterior. Totodată, în acest an, procentul tranzacțiilor cu cardul din totalul tranzacțiilor în 2021 a fost de 35,10%.

În 2021, Penny și-a extins businessul în zona de e-commerce, dezvoltând parteneriatul cu GLOVO.

Penny România a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 5,4 mld. de lei, în creștere cu 14% față de 4,73 mld. lei în 2020 și un profit de 123 mld. lei, în creștere cu 45% față de cele 85 mld. lei raportate în 2020.

Grupul REWE își desfășoară activitatea prin două companii pe întreaga suprafață a României având ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul (retail).

REWE (România) SRL societatea are sediul în Ștefăneștii de Jos, Strada Bușteni, numărul 7, Ilfov și un capital social de 38 656 600 lei; 100% din acțiunile acestei societăți sunt deținute de REWE Beteiligung Holding International GMBH (DE) și REWE Projektentwicklung România SRL, cu activități imobiliare, având sediul în Ștefăneștii de Jos, strada Bușteni, numărul 7, Ilfov și un capital social de 737 786 440 lei; 100% din acțiunile acestei societăți sunt deținute de REWE Projektentwicklung Gmbh (DE).

Entitatea juridică inclusă în acest raport este REWE (România) SRL, iar informațiile și datele prezentate sunt specifice pentru această companie.

Grupul REWE a încheiat cu succes anul de afaceri 2021 cu o creștere puternică a cifrei de afaceri de aproximativ 2 miliarde de euro, oferind din nou dovada puterii sale de performanță în mediul provocator cauzat de pandemia de Coronavirus. Cifra de afaceri externă totală din operațiunile continue a crescut cu 2,5% față de anul 2020, de la 74,6 miliarde de euro la 76,5 miliarde de euro.
Cifra de afaceri a Grupului REWE – fără a include entitățile independente de retail și la capitaluri proprii – din operațiunile continue a crescut cu 2,5% (2,4% după ajustarea cursului de schimb) de la 67,7 miliarde de euro la 69,4 miliarde de euro.

În segmentul de afaceri Discount International, Penny a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri globale de 1,8% (1,6% după ajustarea cursului de schimb) la 5,6miliarde de euro în Italia, Austria, Ungaria, România și Republica Cehă.

*Raportul a fost realizat după metodologia GRI Standards, dezvoltată de Global Reporting Initiative, cel mai cunoscut standard de raportare în sustenabilitate, opțiunea aleasă fiind cea Core (de bază).

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!