3.9 C
București
marți, decembrie 7, 2021

Retail – Peste 2 tone de fructe și legume de proveniență locală vândute prin Freshful în două săptămâni de la lansare – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Hypermarketul online Freshful dispune de o varietate de peste 18.000 produse, de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice, accesibile pentru aproximativ un milion de gospodării din București și Ilfov... La două săptămâni de la momentul debutului Freshful by eMAG pe piața locală, datele arată că au fost livrate peste 2,6 tone de legume și fructe locale la care se adaugă o cantitate impresionată de banane... În ceea ce privește pâinea, în cele două săptămâni clienții au cumpărat 1.038 de bucăți, toate produse în brutăria proprie Freshful... „Pentru că ne dorim să ne diferențiem de celelalte modele disponibile în piață, am dezvoltat în cadrul depozitului din Ștefănești o brutărie proprie pentru a putea furniza clienților acele produse pe care și le doresc”.

La două săptămâni de la momentul debutului Freshful by eMAG pe piața locală, datele arată că au fost livrate peste 2,6 tone de legume și fructe locale la care se adaugă o cantitate impresionată de banane, avocado și pâine.

Potrivit companiei, livratorii au acoperit în total 40.000 kilometri și între comenzi s-au regăsit 799 kilograme de mere, 385 kilograme de morcovi, 335 kilograme de ceapă și 1.090 kilograme de cartofi. Clienții Freshful by eMAG au cumpărat și 571 de avocado și 4.088 banane.

„În România există un potențial enorm pentru vânzările online de alimente, rata de penetrare fiind foarte mică: 0,8% la nivel național și 2% în București. Anul trecut acest canal s-a majorat cu 122%, fiind printre cele mai mari creșteri la nivel european”, a declarat Arnaud Dussaix, Consultant de Strategie în cadrul eMAG, pentru Progresiv.

În ceea ce privește pâinea, în cele două săptămâni clienții au cumpărat 1.038 de bucăți, toate produse în brutăria proprie Freshful.

„Pentru că ne dorim să ne diferențiem de celelalte modele disponibile în piață, am dezvoltat în cadrul depozitului din Ștefănești o brutărie proprie pentru a putea furniza clienților acele produse pe care și le doresc”, adaugă Arnaud Dussaix.

Hypermarketul online Freshful dispune de o varietate de peste 18.000 produse, de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice, accesibile pentru aproximativ un milion de gospodării din București și Ilfov. Ulterior, Freshful ar urma să fie accesibil locuitorilor din toate orașele mari, a doua etapă de dezvoltare vizând depozite în toate orașele cu peste 300.000 de locuitori.

Gama Freshful își propune sa strângă într-un singur loc mii de produse proaspete de la producători locali și fermieri români, alături de o selecție importantă de articole bio și eco. Utilizatorii au la dispoziție nu doar o sortimentație extinsă, dar și opțiuni de livrare în funcție de stilul de viață: livrare rapidă în 2 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată pentru următoarele zile în intervale începând cu 30 minute. De asemenea, clienții pot vedea disponibilitatea stocurilor în timp real. Alimentele proaspete sunt depozitate în condiții riguroase de igienă, în zone dedicate, cu temperatură controlată, după o verificare minuțioasă a fiecărui articol de la aprovizionare până la livrare. Produsele sunt livrate în mașini cu temperatură controlată, respectând lanțul frigorific până la ușa clienților.

Proiectul Freshful by eMAG vine ca urmare a unei investiții de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit frigorific propriu cu o suprafață de 10.000 de metri pătrați.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!