6.3 C
București
vineri, ianuarie 28, 2022

Retail – Producătorul de electrocasnice De’Longhi a făcut afaceri de 1,6 mld. lei la zece luni 2021, cât tot anul trecut. În cinci ani, businessul local s-a dublat – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Grupul italian De’Longhi, care a început producţia de espressoare de cafea pe plan local în 2013 la Jucu, judeţul Cluj, a obţinut în primele zece luni din acest an o cifră de afaceri de aproape 1,6 mld... „Cu perseverenţă, România a crescut în aceşti 10 ani (de prezenţă a De’Longhi pe plan local - n.red.), devenind cea mai mare unitate industrială din De'Longhi Group, atât ca volum, dar mai ales ca nivel tehnologic şi de complexitate... Carmen Petcu, general manager al De'Longhi România pe zona de producţie: În următorii 3-5 ani, vom continua să ne gestionăm activitatea într-un mediu cu predictabilitate spre zero.

Carmen Petcu, general manager al De’Longhi România pe zona de producţie:

În următorii 3-5 ani, vom continua să ne gestionăm activitatea într-un mediu cu predictabilitate spre zero, cu multiple crize în paralel, cu influenţe din cele mai incredibile direcţii.
„Cu perseverenţă, România a crescut în aceşti 10 ani (de prezenţă a De’Longhi pe plan local – n.red.), devenind cea mai mare unitate industrială din De’Longhi Group, atât ca volum, dar mai ales ca nivel tehnologic şi de complexitate. „Made in Romania“ este o etichetă de prestigiu“, spune Carmen Petcu, general manager al De’Longhi România pe zona de producţie.

Grupul italian De’Longhi, care a început producţia de espressoare de cafea pe plan local în 2013 la Jucu, judeţul Cluj, a obţinut în primele zece luni din acest an o cifră de afaceri de aproape 1,6 mld. lei (320 mil. euro), similară celei realizate la nivelul întregului an 2020, semn că pandemia de COVID-19 continuă să îşi pună amprenta în mod pozitiv asupra businessului de electro-IT. În ultimul an şi jumătate, oamenii au stat acasă mai mult ca oricând şi au investit în a-şi dota locuinţele cu bunuri de folosinţă îndelungată, fie ele electronice sau electrocasnice. Atât producătorii, cât şi retailerii de electro-IT din România şi din lume au ieşit avantajaţi din această criză sanitară devenită şi economică, deşi estimările iniţiale erau pesimiste.

În cazul De’Longhi, anul 2020 a fost cel mai bun din istoria companiei pe plan local, cifra de afaceri crescând cu o treime. Totuşi, avansul a venit şi pe fondul integrării unei noi fabrici pe aceeaşi unitate administrativă. Facilitatea principală de producţie de la Jucu, judeţul Cluj, realizează espressoare şi blendere. În 2020, la început, grupul a cumpărat o fabrică ce realiza componente pentru Samsung şi a demarat în Bihor producţia de componente şi electrocasnice mici.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!