33.2 C
București
marți, iulie 5, 2022

Retail – Producătorul de ţigări BAT, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a tutunului, recrutează în medie 200 de oameni anual şi investeşte peste 1 milion de euro în programele de training şi dezvoltare profesională pentru angajaţi – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

BAT, cel mai mare jucător pe piaţa locală a tutunului, cu o cotă de piaţă de peste 50%, şi-a crescut numărul angajaţilor din România cu circa 10% în fiecare an, adică o medie de 200 noi angajaţi. De asemenea, compania alocă anual unul dintre cele mai mari bugete de training şi dezvoltare profesională de pe

BAT, cel mai mare jucător pe piaţa locală a tutunului, cu o cotă de piaţă de peste 50%, şi-a crescut numărul angajaţilor din România cu circa 10% în fiecare an, adică o medie de 200 noi angajaţi. De asemenea, compania alocă anual unul dintre cele mai mari bugete de training şi dezvoltare profesională de pe piaţa locală, de peste 1 milion de euro, cu o investiţíe medie per angajat care trece de 1.500 de euro pe an, potrivit datelor furnizate de reprezentanţii BAT.
În ultimii nouă ani, compania şi-a triplat numărul de angajaţi din cele trei entităţi prezente în România, de la aproximativ 1.200 în 2013, la peste 3.000 în prezent, şi generează indirect alte 30.000 de locuri de muncă, prin lanţ­ul de distribu­ţie şi aprovizionare.  Anul acesta, compania a fost desemnată drept cel mai apreciat angajator din segmentul local FMCG, potrivit Randstad Employer Brand 2022.

În cadrul studiului, derulat în prima parte a anului în România prin intermediul metodologiei internaţionale dezvoltate la nivelul Grupului Randstad, lider mondial în servicii de recrutare, au fost evaluate criterii precum pachetele salariale şi de beneficii oferite de angajatori, atmosfera de lucru, siguranţa locului de muncă, oportunităţile de training şi de dezvoltare a carierei, echilibrul între activitatea de la birou şi viaţa personală. “În industria FMCG din România avem companii deja cu tradiţie în programe avansate dedicate angajaţilor şi în strategii de employer branding. În acest context competitiv, să fii desemnat brandul de angajator numărul 1 al sectorului este, cu siguranţă, rezultatul unui efort susţinut în acest sens, combinat cu alinierea la aşteptările talentelor,” explică Mihaela Maranca, Country Manager, Randstad România. Respondenţii au evaluat cei mai mari angajatori din România, ca număr de angajaţi, cunoscuţi de minim 10% din populaţie. La studiu au participat 4.700 de persoane cu vârstă cuprinsă între 18 – 64 ani, incluzând studenţi, angajaţi, freelanceri şi şomeri.
  

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!