1.4 C
București
luni, ianuarie 17, 2022

Retail – PROFIT NEWS TV Elena Gheorghe, Country Manager PayU România: Achizițiile făcute cu cardul salvat sau Google Pay cu siguranță fac diferența. Vom vedea din ce în ce mai mult această tendință în 2022 – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Fiecare punct din procesul de achiziție online ar trebui analizat cu atenție și aici mă refer inclusiv la partea de retur, care de obicei este ultimul punct din proces și este de multe ori neglijat”... Dacă ne uităm la cifra de afaceri înregistrată de companiile care activează în această zonă și ce procent din aceasta a fost înregistrat în online, deocamdată vorbim de niște valori foarte mici”... Momentul de vârf pentru procesatorul de plăți online Pay U în 2021 a fost ziua de Black Friday, în care a înregistrat o creștere de 10 ori mai mare a plăților online față de media unei zile normale din an...

Cum arată profilul consumatorilor online la doi ani de la izbucnirea pandemiei? Tot mai pretențioși, atenți la detalii și mult mai răbdători, așteptând cea mai bună ofertă.

„Consumatorii fac analize, se uită la oferte, salvează în lista de produse favorite și se așteaptă să găsească respectivele produsele la un preț cât mai bun, se documentează înainte. Evident contează și campaniile pe care le fac comercianții. De exemplu achizițiile făcute cu cardul salvat sau cu Google Pay cu siguranță fac diferența. Vom vedea din ce în ce mai mult această tendință în 2022”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Elena Gheorghe, Country Manager PayU România

Iar modul de optimizare al procesului de achiziție online cu siguranță va face diferența pentru comercianți. 

„Cu cât procesul de achiziție online este unul cât se poate de simplu și ușor comercianții vor reuși să-și convertească o achiziție foarte repede. Fiecare punct din procesul de achiziție online ar trebui analizat cu atenție și aici mă refer inclusiv la partea de retur, care de obicei este ultimul punct din proces și este de multe ori neglijat”, continuă Elena Gheorghe, adăugând că dacă partea de retur nu este adresată corespunzător, atunci consumatorii vor migra către comercianții care acordă atenție și acestui aspect.

Domenii precum fashion, home entertainment, IT&C, food&delivery, îngrijire personală, home&deco vor continua să crească și în 2022 în ceea ce privește achizițiile online.

„Pentru partea de food cred că suntem abia la început. Dacă ne uităm la cifra de afaceri înregistrată de companiile care activează în această zonă și ce procent din aceasta a fost înregistrat în online, deocamdată vorbim de niște valori foarte mici”, mai spune Country Managerul PayU România, companie care a înregistrat o creștere a plăților online de 25% în 2021, față de anul anterior.

„Creșterea vine de data aceasta din zona serviciilor și a verticalelor care în 2020 au fost destul de mult impactate de situația pandemiei. Și aici ne referim la verticale precum travelul, utilități, taxe sau serviciile de taxi, care iarăși au revenit față de perioada 2020. Per total lucrurile arată bine și ne așteptăm evident și pentru 2022 la o creștere care să fie tot în jurul acestei valori”, afirmă Elena Gheorghe.

Momentul de vârf pentru procesatorul de plăți online Pay U în 2021 a fost ziua de Black Friday, în care a înregistrat o creștere de 10 ori mai mare a plăților online față de media unei zile normale din an, de circa 375 de milioane de lei, în timp ce numărul acestora a atins pragul de 658.000 de tranzacții, în creștere cu 22% față de anul trecut.

„Ce se poate remarca este că oamenii s-au obișnuit să cumpere online nu doar din categoriile tradiționale, precum IT&C și fashion, dar și din multe alte categorii, precum parfumuri, beauty, servicii medicale, cafea, food&delivery. S-a constatat o varietate foarte mare anul trecut în ziua de blackfriday”, subliniază Country Managerul. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!