0.8 C
București
duminică, februarie 5, 2023

Retail – Programul Express Box, extins în toate hypermarketurile Carrefour din țară – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Carrefour România extinde Express Box, conceptul pentru vânzarea accelerată a fructelor și legumelor, în toate cele 43 de hypermarketuri din țară, pentru a pune la dispoziția clienților fructe și legume coapte la un preț redus cu până la 50% față de valoarea inițială a produselor din ofertă. Conceptul de vânzare accelerată a fructelor și legumelor

Carrefour România extinde Express Box, conceptul pentru vânzarea accelerată a fructelor și legumelor, în toate cele 43 de hypermarketuri din țară, pentru a pune la dispoziția clienților fructe și legume coapte la un preț redus cu până la 50% față de valoarea inițială a produselor din ofertă.

Conceptul de vânzare accelerată a fructelor și legumelor a fost lansat, în primăvară, în două magazine din București și, în mai puțin de 4 luni, 3.400 de cutii Express Box, cu aproape 7 tone de fructe și legume au ajuns în coșurile de cumpărături ale clienților.

Inițiativa aduce în ofertă două tipuri de cutii: Express Box legume, Express Box fructe, cu până la 50% reducere față de valoarea inițială a produselor. Conținutul fiecărei cutii are o gamă diversă de legume sau fructe care sunt recomandate pentru consum imediat. Mixul de legume, respectiv fructe, se face în fiecare dimineață în fiecare hypermarket, în funcție de produsele disponibile. Prin urmare, componența fiecărei cutii poate fi diferită, iar greutatea ajunge la aproximativ 2 kilograme/cutie. Clienții pot afla informații actualizate zilnic despre conținutul cutiilor și proveniența produselor, la raftul special dedicat cutiilor Express Box.

Citiți și: Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani

„Ne bucurăm să vedem cum, sub umbrela Act for Food, clienții sunt receptivi la inițiativele noastre care promovează grija și respectul față de alimente, de munca celor care le-au produs și față de mediul înconjurător, astfel încât împreună să combatem risipa alimentară. Pe de-o parte, selecția din Express Box dă o nouă șansă legumelor și fructelor ajunse în punctul optim de maturitate, destinate consumului imediat, iar pe de altă parte, clienții beneficiază de produse de calitate la prețuri foarte accesibile, ceea ce încurajează prepararea mâncării acasă și un consum mai mare de legume și fructe, pentru consolidarea obiceiurilor alimentare sănătoase”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători la nivel mondial, activând în Europa și America de Sud, operând în total peste 14.000 de magazine. În ultimul an financiar compania a raportat o cifră de afaceri de peste 80 de miliarde de euro. În Europa, retailerul deține peste 11.000 de magazine, care generează aproximativ 70% din cifra totală de afaceri.
 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!