1.4 C
București
luni, ianuarie 17, 2022

Retail – Rețeaua Diana alocă 6 mil. lei pentru expansiune și remodelări în 2022 – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Retailerul vâlcean Diana își continuă planurile de dezvoltare și alocă pentru anul acesta un buget de 6 milioane de lei pentru expansiune și remodelarea rețelei.Pe agenda 2022 a liniei de retail a grupului Diana sunt proiecte pentru care vom aloca sume aproximativ similare anului în curs, buget direcționat în mare parte către noi deschideri... Mizăm în continuare pe creșterea rețelei, iar ca rază de acțiune, vom păstra tiparul dezvoltării concentrice care caracterizează demersurile noastre de expansiune”, a declarat pentru Progresiv Adina Crăciunescu, Managing Partner Diana.

Retailerul vâlcean Diana își continuă planurile de dezvoltare și alocă pentru anul acesta un buget de 6 milioane de lei pentru expansiune și remodelarea rețelei.

”În cursul anului 2021 au fost realizate investiții în valoare de circa 6 milioane de lei, din care 5 milioane de lei pentru expansiune și 1 milion de lei pentru remodelări. Pe agenda 2022 a liniei de retail a grupului Diana sunt proiecte pentru care vom aloca sume aproximativ similare anului în curs, buget direcționat  în mare parte către noi deschideri, inclusiv construcția de la zero a unor magazine noi, cu suprafețe generoase. Mizăm în continuare pe creșterea rețelei, iar ca  rază de acțiune, vom păstra tiparul dezvoltării concentrice care caracterizează demersurile noastre de expansiune”, a declarat pentru Progresiv Adina Crăciunescu, Managing Partner Diana.

În același timp, retailerul va continua să aducă la standarde superioare magazinele care funcționează de ani buni, cu accent pe utilitate, creșterea gradului de confort la cumpărături, optimizarea experienței de cumpărare, extinderea sortimentației.

”2021 a fost încă un an care ne-a testat viteza de reacție, flexibilitatea, capacitatea de adaptare. Nu am mai putut să aplicăm fidel modele testate în anii anteriori. Adăugăm pe lista de provocări  deciziile pe care a trebuit să le luăm pentru a contracara pe cât posibil creșterile de prețuri la energie și materii prime, care ne afectează direct, dar și din perspectiva scăderii puterii de cumpărare a consumatorului. Și nu în ultimul rând, o provocare a fost deficitul de personal calificat, care se resimte acut în retail. În ciuda acestor dificultăți, comerțul de proximitate a fost totuși unul dintre câștigători, clienții reîntorcându-se în comunitate, în zona unde se simt cel mai mult în siguranță. Acesta este motivul pentru care vedem în continuare zonele rurale și de urban mic ca și oportunitate în dinamica de expansiune”, mai adaugă reprezentanta Diana.

Cu o experiență pe piața de retail de peste 30 de ani, rețeaua Magazine Diana operează în prezent 68 de magazine în șase județe – Vâlcea, Argeș, Dolj, Gorj, Olt și Dâmbovița. În 2020, compania a raportat o cifră de afaceri de 247,50 milioane de lei doar pe segmentul de retail, marcând un avans de 12% față de anul 2019.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!