-4.1 C
București
luni, ianuarie 24, 2022

Retail – Rohlik – Planurile celui mai nou jucător din retailul online… – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Retailerul ceh Rohlik vrea să devină, încă din primul an de la lansarea în România, liderul pieței de vânzări de produse alimentare online, cu noul brand Sezamo. Rohlik, operatorul celui mai mare supermarket online din Cehia, a anunțat în noiembrie, confirmând astfel informațiile Profit.ro, că va începe operațiunile în România în prima jumătate a anului viitor, odată cu lansarea și în Italia, ținta fiind de a atrage aproape 2,5 milioane de gospodării din București și Milano, din primăvară. În primăvară, Profit.ro a anunțat că firma cehă Velka Pecka, operatorul supermarketului online Rohlik, a atras 190 de milioane de euro de la investitori și va folosi fondurile pentru extinderea operațiunilor, inclusiv pe piața din România.

Retailerul ceh Rohlik vrea să devină, încă din primul an de la lansarea în România, liderul pieței de vânzări de produse alimentare online, cu noul brand Sezamo. Compania își va lansa operațiunile în prima parte a anului viitor, cu o gamă de 8.000 de produse și un sistem propriu de logistică, promițând livrarea alimentelor în 2 ore de la comandă.

Rohlik, operatorul celui mai mare supermarket online din Cehia, a anunțat în noiembrie, confirmând astfel informațiile Profit.ro, că va începe operațiunile în România în prima jumătate a anului viitor, odată cu lansarea și în Italia, ținta fiind de a atrage aproape 2,5 milioane de gospodării din București și Milano, din primăvară.

După România și Italia, serviciul va fi lansat și în Spania.

“Dorim să fim liderul de piață în vânzările online de produse alimentare, dar nu considerăm companiile online rivale la fel de mult ca cei mai mari jucători din retailul convențional. (…) De la început vom oferi peste 8.000 de produse din toate categoriile”, a declarat pentru Profit.ro Michael Keiser, directorul comercial pentru România al grupului Rohlik.

Comenzile online au încă o pondere extrem de redusă în totalul pieței alimentare din România, dar au crescut mult de la debutul pandemiei de coronavirus, iar marii retaileri și-au dezvoltat sistemele de livrări la domiciliu.

La acest moment, compania operează în 4 țări, Cehia (sub brandul Rohlik), Ungaria (sub Kifli), Austria (sub Gurkerl) și Germania (sub Knuspr), lansând însă acum brandul Sezamo pentru noile piețe.

În România, retailerul va avea un depozit de 10.000 metri pătrați, în CT PARK – București Nord. 

În primăvară, Profit.ro a anunțat că firma cehă Velka Pecka, operatorul supermarketului online Rohlik, a atras 190 de milioane de euro de la investitori și va folosi fondurile pentru extinderea operațiunilor, inclusiv pe piața din România.

Ulterior, în vară, Rohlik Group a devenit cel mai nou “unicorn” european, după ce a obținut o evaluare de peste 1 miliard de dolari la o nouă rundă de finanțare privată. Un “unicorn” este o companie privată evaluată la cel puțin 1 miliard de dolari.

Recent, Profit.ro a semnalat că Rohlik Group a intrat deja în România, deschizându-și prima sucursală, sub denumirea “Covrig Crocant”.  Administratorul firmei lansate în România este chiar fondatorul și CEO-ul companiei, Tomáš Čupr.

Fondat în 2014, Rohlik Group a obținut anul trecut vânzări de peste 300 milioane de euro.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!