5.9 C
București
miercuri, decembrie 7, 2022

Retail – România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7% față de aceeași perioadă din 2021.

În termeni like-for-like (excluzând vânzările magazinelor deschise în ultimele 12 luni n.r.) avansul a fost de 4,1%, rezultat care poziționează piața locală pe poziția a doua la capitolul evoluție pozitivă a cifrei de afaceri pe plan european...

Campionul creșterii la nivelul Europei este Polonia, care a bifat un avans organic de 10,3% până la pragul de 1,08 miliarde de euro, în timp ce locul al doilea este împărțit între România și Spania, ambele țări roportând o rată de creștere de 4,1%.

Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7% față de aceeași perioadă din 2021. În termeni like-for-like (excluzând vânzările magazinelor deschise în ultimele 12 luni n.r.) avansul a fost de 4,1%, rezultat care poziționează piața locală pe poziția a doua la capitolul evoluție pozitivă a cifrei de afaceri pe plan european.

Campionul creșterii la nivelul Europei este Polonia, care a bifat un avans organic de 10,3% până la pragul de 1,08 miliarde de euro, în timp ce locul al doilea este împărțit între România și Spania, ambele țări roportând o rată de creștere de 4,1%. Pe trend ascendent se află și Italia și Franța, care au înregistrat creșteri de 2,6%, respectiv 0,7%, în timp ce pe piața din Belgia retailerul și-a diminuat afacerile cu 5,9%.
Dacă ne raportăm la afacerile totale, Argentina și Brazilia rămân în continuare piețele cu cele mai mari creșteri, avansul fiind de 13,7% pentru Brazilia și 67% pentru Argentina.

Focus pe rezultatele trimestriale raportate de Carrefour 

România are o performanță bună și dacă vorbim despre rezultatele trimestriale. Astfel, în perioada aprilie-iunie, retailerul francez a înregistrat o cifră de afaceri de 634 de milioane de euro, bifând un avans total de 8,7%, în timp ce în termeni organici creșterea a fost de 6,4%.

”În trimestrul al doilea am observat o ușoară schimbare la nivelul comportamentului de cumpărare, în special în piețele europene unde inflația este mai pronunțată, respectiv Spania și România,  reflectând atenția în creștere a consumatorilor față de constrângerile puterii de cumpărare. Cu toate acestea, România a bifat un avans like-for-like puternic, care vine după o creștere organică de 8,4% în trimestrul al doilea al anului trecut”, este precizat în raportul financiar al retailerului francez.

La nivel de grup, Carrefour a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu venituri de 23,07 de miliarde de euro, marcând o creștere de 7%, atât din perspectivă organică, cât și dacă luăm deschiderile din ultimele 12 luni.

Retailerul opera la finalul celui de-al doilea trimestru un total 14.408. De la intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hypermarket din România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat, continuând să deschidă magazine de tip hypermarket, supermarket, express și Supeco, brandul său de discount. Astfel, retailerul a ajuns la finalul primului semestru din acest an la o prezență de 377 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 119 magazine de proximitate în format Express, cât și 27 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă. În primul trimestru al acestui an, Carrefour a anunțat un parteneriat cu Rompetrol Downstream pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a benzinăriilor Rompetrol. Proiectul se derulează în două stații.

Te-ar putea interesa și: Produsele „made in Romania”, o carte câștigătoare pentru Carrefour România

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!