16.4 C
București
marți, septembrie 27, 2022

Retail – Sainsbury’s încheie o tranzacție de peste 570 mil. euro cu LXi REIT – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Retailerul britanic Sainsbury’s a vândut către investitorul imobiliar LXi REIT 18 magazine din sudul Angliei într-o tranzacție evaluată la 571,5 milioane de euro, de tipul vânzare și leaseback, scrie esmmagazine.com. Sainsbury’s, al doilea cel mai mare retailer britanic după Tesco, a precizat că, dacă tranzacția va fi finalizată, va utiliza capitalul obținut pentru a cumpăra

Retailerul britanic Sainsbury’s a vândut către investitorul imobiliar LXi REIT 18 magazine din sudul Angliei într-o tranzacție evaluată la 571,5 milioane de euro, de tipul vânzare și leaseback, scrie esmmagazine.com.

Sainsbury’s, al doilea cel mai mare retailer britanic după Tesco, a precizat că, dacă tranzacția va fi finalizată, va utiliza capitalul obținut pentru a cumpăra 21 de magazine de la fondul de investiții Highbury and Dragon. Tranzacția ar urma să fie finalizată în 2024.

Sainsbury’s deține o participație de 49% în Highbury and Dragon de când a fost creat în anul 2000. Fondul are în portofoliu 26 de supermarketuri Sainsbury’s, care îi sunt închiriate. Retailerul deține 600 de supermarketuri și peste 800 de magazine de proximitate, având în același timp proprietăți imobiliare în valoare de peste 11 miliarde de euro.

Pe de altă parte, Tesco, principalul competitor, a alocat în acest an un buget de investiții de aproximativ 50 de milioane de euro în extindere și modernizare. Gigantul britanic Tesco a raportat pentru ultimul an financiar un profit de trei ori mai mare față de 2020, însă retailerul avertizează cu privire la incertitudinea accentuată și inflația ridicată din 2022.

Vânzările Tesco au crescut în anul financiar 2021-2022 (încheiat în luna februarie) cu 6%, până la 74 de miliarde de euro, retailerul câștigând în același timp cotă de piață. O evoluție spectaculoasă a avut-o și profitul net, care s-a triplat în perioada analizată, ajungând la 2,5 miliarde euro.

Pe de altă parte, vânzările online ale companiei au scăzut ca urmare a revenirii la obiceiurile de achiziție dinainte de pandemia de Covid-19. Astfel, vânzările online pentru piața britanică s-au contractat cu 6,5% pe măsură ce consumatorii au revenit în magazine. Însă, comparativ cu anul 2019, vânzările online rămân cu 66% mai mari. Anul trecut, Tesco a procesat o medie de 1,2 milioane de comenzi pe săptămână.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!