♦ Forţă este cuvântul care vine în minte când citeşti rezultatele consolidate ale Top 1.000 cele mai mari companii din România în ultimii şapte ani, de la prima la cea mai recentă ediţie a catalogului Top 1.000 realizat alături de Deloitte.
De la o cifră de afaceri de 596 mld. lei la prima ediţie, din 2018 (rezultatele financiare consolidate sunt mereu cu doi ani în urmă, respectiv cifrele din 2016 pentru prima ediţie şi cifrele din 2022 pentru cea din acest an – n. red.), la 1.260 mld. lei în acest an, Top 1.000 vede o creştere a veniturilor cu 111%, cu 13% procente peste rata de creştere generală.
Automat şi ponderea top 1.000 în businessul românesc creşte. De la 45,5% în 2018 la 48,5% în acest an.
În 2018, anul centenarului României, ZF şi Deloitte au lansat catalogul celor mai mari 1.000 de companii din România, un adevărat index al businessului mare care s-a născut pentru a afla care este coloana vertebrală din economia locală. Cine setează direcţia şi mai ales cum face acest lucru?
Top 1.000 este în primul rând un instrument care poate fi citit de fiecare dintre noi în cheia de care are nevoie pentru a descifra mai bine businessul, pentru a semna parteneriate, pentru a căuta clienţi, soluţii sau doar modele de bună conduită în business, modele de extindere în afara graniţelor sau de concetrare pe piaţa şi resursele interne.
Este un clasament martor al celor care intră repede în business şi cresc dincolo de aşteptări, o reflectare a noilor investiţii, dar şi a sectoarelor în care România este puternică.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).