6.3 C
București
vineri, ianuarie 28, 2022

Retail – Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 12: Kaufland România SCS – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Retailerul german Kaufland, al doilea cel mai puternic jucător din comerţul local după cifra de afaceri din 2020, a accelerat expansiunea în acest an când şi-a setat un buget de investiţii de 375 de milioane de euro... În ediţia din acest an a topului celor mai valoroase 100 de companii din România, evaluarea Kaufland a crescut aproape în ritm cu businessul (9%), până la 2,3 miliarde de euro...

Marco Hoessel: Normalul de mâine nu seamănă niciodată cu cel de azi sau de ieri. Suntem ca într-o cursă de Formula 1. Ne adaptăm, accelerăm, urmărim mereu consumatorul. Suntem pregătiţi să-i anticipăm şi să-i satisfacem nevoile. Cu siguranţă vom menţine ritmul de investiţii.
Retailerul german Kaufland, al doilea cel mai puternic jucător din comerţul local după cifra de afaceri din 2020, a ac­celerat expansiunea în acest an când şi-a setat un buget de investiţii de 375 de milioane de euro, un nivel maxim istoric pentru piaţa locală şi cu 25% mai mare ca în anul anterior. Astfel, nem­ţii au aproape 150 de hiper­marketuri cu preţuri mici în România şi văd potenţial pen­tru mai bine de 200 de unităţi.
Compania pa­riază pe deschideri de ma­gazine noi în ora­şele mici, de circa 20.000 de locuitori, în spe­cial atenţia fiind îndreptată către regiunile Muntenia şi Transilvania. Nemţii nu exclud însă nici alte localităţi, cum ar fi Bucureştiul. „De la debutul pandemiei şi până în prezent, nu numai că am continuat să investim, ci am avut cele mai mari bugete din ultimii 16 ani. Anul acesta am alocat 375 de milioane de euro în extindere, modernizare, remodelare şi optimizare logistică. Vom deschide până la finalul anului financiar cel puţin 10 magazine, toate dotate cu infra­struc­turi complete de reciclare şi staţii pen­tru încărcarea maşinilor electrice. Menţinem ritmul şi pe viitor“, spune Marco Hössl, CEO al Kaufland România şi Moldova.

Nemţii preferă să cumpere terenurile şi să dezvolte magazine proprii de la zero. Sunt însă prezenţi şi cu chirie într-un mall la Sibiu şi într-un ansamblu rezidenţial la Cluj-Napoca. Deschiderea de noi magazine reprezintă şi o modalitate pentru retaileri să îşi menţină busi­nessul pe un trend ascendent. În 2020, Kaufland a obţinut afaceri de 12,8 mld. lei, în urcare cu peste 8% faţă de anul anterior. Spre comparaţie, consumul în ansamblul său a crescut cu 2,2% în primul an de pandemie. În ediţia din acest an a topului celor mai valoroase 100 de companii din România, evaluarea Kaufland a crescut aproape în ritm cu businessul (9%), până la 2,3 miliarde de euro, valoare ce poziţionează reţeaua germană pe primul loc în comerţul alimentar local. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!