1.4 C
București
luni, ianuarie 17, 2022

Retail – Vânzările online continuă să crească în rândul companiilor… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Anul acesta, 19% dintre companiile din UE cu cel puțin 10 angajați au declarat că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri, în creștere cu un punct procentual comparativ cu 2020 și cu șase puncte procentuale mai mult decât în 2010... ... În România, doar 12% dintre companiile cu cel puțin 10 angajați au declarat că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri.Și mai grav, vânzările online ale companiilor românești au scăzut comparativ cu 2020, când 18% dintre companiile românești cu cel puțin 10 angajați au declarat că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri... În contrast, Belgia și Finlanda sunt țările cu cele mai importante creșteri ale vânzărilor online ale companiilor, cu câte cinci puncte procentuale fiecare, 31% respectiv 24% dintre companiile cu cel puțin 10 angajați din aceste țări declarând că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri.

România este statul membru UE unde vânzările online ale companiilor au înregistrat cea mai puternică scădere în 2021 comparativ cu 2020, în condițiile în care la nivelul UE vânzările online ale companiilor au crescut ca urmare a pandemiei de coronavirus și a restricțiilor de deplasare, arată datele publicate de Eurostat.

Anul acesta, 19% dintre companiile din UE cu cel puțin 10 angajați au declarat că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri, în creștere cu un punct procentual comparativ cu 2020 și cu șase puncte procentuale mai mult decât în 2010, scrie Agerpres.

În România, doar 12% dintre companiile cu cel puțin 10 angajați au declarat că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri. Și mai grav, vânzările online ale companiilor românești au scăzut comparativ cu 2020, când 18% dintre companiile românești cu cel puțin 10 angajați au declarat că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri. Este vorba de cea mai importantă scădere înregistrată în rândul statelor membre.

În contrast, Belgia și Finlanda sunt țările cu cele mai importante creșteri ale vânzărilor online ale companiilor, cu câte cinci puncte procentuale fiecare, 31% respectiv 24% dintre companiile cu cel puțin 10 angajați din aceste țări declarând că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri.

La nivelul Uniunii Europene, Danemarca este țara cu cel mai mare procent de companii cu vânzări online, 38% dintre companiile cu cel puțin 10 angajați declarând că vânzările lor online au reprezentat cel puțin 1% din cifra totală de afaceri. Urmează Irlanda și Suedia, ambele cu 34%.

La polul opus, țările cu cea mai mică pondere a companiilor cu vânzări online sunt: Luxemburg (9%), Bulgaria (10%), Franța și România (ambele 12%).

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!