♦ Gabriel Lungu, World Media Trans: „Un lanţ mai scurt de aprovizionare cu materii prime poate să scurteze la rândul lui emisiile de CO2“ ♦ Maria Desmirean, Biodeck: „Sustenabilitatea şi tot ce înseamnă aceaste criterii ESG pot fi oportunităţi care să ducă companiile pe un drum mult mai profitabil şi mai bun pentru societate“ ♦ Alexandra Maier, ING Bank: „Trebuie să lucrăm la eficientizare, dar pentru ce? Pentru profit cu orice preţ? S-ar putea să nu mai funcţioneze, nu pentru binele planetei, ci pentru binele nostru, s-ar putea ca în zece ani să nu mai avem business.“
Primul pilon la care ar trebui să se uite companiile atunci când vine vorba de a crea şi implementa o strategie de sustenabilitate este reducerea amprentei de carbon. Pentru a exista acţiuni concrete în această direcţie, companiile ar trebui să se uite foarte atent la cum pot scurta lanţurile de aprovizionare, dar şi cum creşte producţia locală, au spus spus participanţii din cadrul conferinţei ESG Summit: Cum dezvoltăm businessuri sustenabile? realizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Philip Morris România, ING, BCR, Vodafone, Carrefour, Mazars, One United Properties, Teleferic Prahova, NNDKP, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, Signify şi PwC.
Scurtarea lanţurilor de aprovizionare a fost o problemă ridicată încă din pandemie, când au existat probleme privind aprovizionare din ţările îndepărtate ca urmare a restricţiilor impuse de mai multe state ale lumii. Cu toate acestea, scurtarea lanţurilor de aprovizionare vine ca o componentă a sustenabilităţii prin reducerea amprentei de carbon pe care transportul internaţional îl are, cât şi o nevoie a pieţei locale.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).