0.3 C
București
joi, februarie 6, 2025

Servicii profesionale – Diana Crâșmariu, Cohn & Jansen: Puterea ideilor cu rezonanță în business – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

O discuție sinceră și deschisă despre priorități, retenția crescută a clienților și angajaților seniori, accent pe creativitate, premii importante la nivel local și internațional.

Dincolo de asta, 2022 a început greu în new business, dar s-a terminat frumos: am câștigat un pitch regional Fresh, avem niște alte prezentări de new business de care suntem mândri și pentru care așteptăm răspuns.

Ambele festivaluri au premiat campania de repoziționare BCR, care local a obținut un Gold și un Silver, iar la nivel european un Bronze, primul nostru Effie european.


Diana Crâșmariu, Cohn & Jansen: Puterea ideilor cu rezonanță în business

Facem un pas în prezent și privim spre viitor cu Diana Crâșmariu, General Manager. O discuție sinceră și deschisă despre priorități, retenția crescută a clienților și angajaților seniori, accent pe creativitate, premii importante la nivel local și internațional.

Care au fost primele decizii pe care le-ai luat din această poziție?

Mi-am dorit să întăresc și mai mult departamentul de creație, iar dintre primele decizii a fost să-l invit pe Mihai în echipa noastră. Aveam nevoie de un CD cu multă experiență în management de resurse, cu standarde similare cu ale noastre și cu mult drive de a face lucruri. Creația e principalul nostru „produs”, e „ce se vede” la final de zi, mereu va fi o prioritate.

Ce îți propui pentru agenție în următorii cinci ani?

Multe dintre lucrurile pe care mi le doresc sunt cele care ne-au ghidat și în trecut: să creștem constant calitatea craftului, să rămânem conectați la vremuri, să avem campanii de care să fim mândri cât mai des, să ne placă ce facem, să ne bucurăm de proces și unii de alții ca echipă, nu numai intern, dar și alături de clienți, să ieșim mai mult din carapace și să fim mai vizibili, să fim plătiți corect pentru ce facem.

Cum a fost 2022 pentru agenție din punct de vedere câștigare new business, retenție business, creativitate, premii etc.?

Suntem recunoscători că anul a început bine alături de clienții deja prieteni sau chiar „familie” ai agenției, care ne sunt alături de mulți ani. Retenția nu a fost o problemă pentru noi, în ultimii ani. În genere, clienții care ajung să ne cunoască și să lucreze cu noi ne rămân alături. Cu mulți dintre ei avem relații de 8-10 ani, le mulțumim și cu această ocazie că au încredere în noi în continuare.

Dincolo de asta, 2022 a început greu în new business, dar s-a terminat frumos: am câștigat un pitch regional Fresh, avem niște alte prezentări de new business de care suntem mândri și pentru care așteptăm răspuns.

Anul se încheie cel mai frumos la capitolul premii și recunoașteri. Cele trei campanii pentru Netflix din ultimul an au fost premiate peste așteptări la Internetics, am câștigat inclusiv „Best Digital Campaign”, iar cumulul de puncte a făcut ca Netflix să devină clientul digital al anului în festival. Ne bucurăm mult că am primit o asemenea apreciere la un festival de digital, noi fiind recunoscuți în piață mai ales ca o agenție de strategie și ATL.

Cea mai frumoasă recunoaștere a venit însă de la cele două festivaluri Effie la care am participat – Effie România și Effie Europe. Ambele festivaluri au premiat campania de repoziționare BCR, care local a obținut un Gold și un Silver, iar la nivel european un Bronze, primul nostru Effie european. De-a lungul anilor am prioritizat mereu recunoașterea eficienței versus a creativității, ne bucurăm că anul ăsta am trecut la nivelul următor.

Cum îți dorești să fie cunoscută agenția pe piață și de ce?

Mi-ar plăcea ca lumea să știe că suntem o agenție de grown-ups, nu numai datorită vechimii efective a colegilor mei, majoritatea seniori, ci mai ales a modului în care alegem să facem lucrurile. Nu suntem agenția care face ceea ce industria numește „cioace”, ci ne ocupăm cu a construi branduri (vezi Aqua Carpatica, George, BCR, stațiile Petrom, pe vremuri Cosmote), branduri care își fac treaba și care își justifică și în business bugetele.

Mi-ar plăcea ca mai multă lume să știe că facem bine campanii care trăiesc în digital și că avem chef, drive și energie să realizăm lucruri de care să ne bucurăm și noi, și consumatorii. Deși sunteți o agenție de ATL la bază, în ultimul an v-ați concentrat pe a integra cât mai bine digitalul în ceea ce realizați zilnic pentru clienți.

Care ai spune că sunt cele mai importante rezultate ale acestei decizii până acum?

Anul trecut agenția a înființat un departament de creație dedicat digitalului, între timp digitalul „s-a luat” la tot departamentul de creație. În zilele noastre nu mai poți trata digitalul în creație sau strategie cu totul separat, sunt multe campanii native acolo, toată lumea trebuie să știe și digital, nu mai e opțional. Cel mai vizibil rezultat a fost cel pentru campaniile Netflix, dar cred că marele win e că am început să lucrăm noi intern un pic diferit și cu alt mindset, mai „digital” cu totul.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 369 (19 decembrie 2022 – 15 februarie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Cohn & Jansen: Spiritul și valorile care au rezistat timpului

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!