1.7 C
București
luni, decembrie 6, 2021

Servicii profesionale – evoMAG majorează la 15% estimarea de creștere a vânzărilor în Black Friday 2021 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... evoMAG majorează la 15% estimarea de creștere a vânzărilor în Black Friday 2021 evoMAG începe al doilea episod de reduceri de Black Friday, cu discount-uri de până la 75%, și listează noi produse la prețuri reduse... Astfel, dacă, inițial, estimarea de creștere a vânzărilor pentru perioada de Black Friday 2021, față de aceeași perioadă a anului trecut, era de 10%, după prima săptămână de la debutul campaniei de reduceri, evoMAG estimează o creștere a vânzărilor de 15%... Printre noile produse disponibile la reducere în al doilea episod al campaniei Black Friday 2021 se află combine frigorifice Samsung (reducere de 21%), smartphone-uri One Plus (-27%), tablete Allview la 399 de lei sau televizoare OLED LG la 139 de CM.

evoMAG majorează la 15% estimarea de creștere a vânzărilor în Black Friday 2021

evoMAG începe al doilea episod de reduceri de Black Friday, cu discount-uri de până la 75%, și listează noi produse la prețuri reduse, din categoriile cele mai accesate, precum telefoane mobile, televizoare, laptopuri, electrocasnice mari și mici, produse pentru casă și grădină, vehicule electrice etc.

Interesul mare pentru achiziții online de Black Friday a determinat și o ajustare a estimării de vânzări pentru această perioadă. Astfel, dacă, inițial, estimarea de creștere a vânzărilor pentru perioada de Black Friday 2021, față de aceeași perioadă a anului trecut, era de 10%, după prima săptămână de la debutul campaniei de reduceri, evoMAG estimează o creștere a vânzărilor de 15%.

A crescut, de asemenea, în această perioadă, și valoarea medie a coșului de cumpărături, ajungând la peste 1.260 de lei, cu 15% mai mare față de cea înregistrată în Black Friday-ul anterior.

Creșterea acestei valori a fost influențată semnificativ de comenzile corporate, plasate de companii, care, în număr mai mare, văd perioada de Black Friday, ca pe o oportunitate de a face achizițiile de care au nevoie. Valoarea comenzilor plasate de companii a urcat la 13% din vânzările totale de la începutul campaniei.

Astfel, în Black Friday 2021, companiile se axează pe echipamentele necesare pentru dotarea birourilor: laptopuri, desktopuri, imprimante, multifuncționale, telefoane mobile, accesorii etc., iar pe acest segment, o comandă, în medie, presupune achiziția a 50 de unități per produs.

Printre noile produse disponibile la reducere în al doilea episod al campaniei Black Friday 2021 se află combine frigorifice Samsung (reducere de 21%), smartphone-uri One Plus (-27%), tablete Allview la 399 de lei sau televizoare OLED LG la 139 de CM, Smart TV, 4K, la prețuri reduse la jumătate.

Samsung și Fashion Days lansează Unfold the styleZ, colecție inspirată de smartphone-urile pliabile Galaxy Z Fold3 și Galaxy Z Flip3

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!