4 C
București
sâmbătă, decembrie 4, 2021

Servicii profesionale – Fashion Days dă startul la Black Friday pe 10 noiembrie și estimează o creștere de 27% față de 2020 – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Hainele se află în top 3 categorii căutate de Black Friday, conform unui recent studiu Kantar.Brandurile cu cele mai mari reduceriClienții Fashion Days vor avea la dispoziție articole pentru femei... Polo Assn., Diesel, Love Moschino, TrendyolPână la -70%: Puma, Guess, Pepe Jeans London, Esprit, Jack & Jones, NA-KDPână la -65%: Liu Jo, Karl Lagerfeld, Under Armour, Levi’s, EA7, Timberland, TrespassPână la -60%: Tommy Hilfiger, Fossil, Ted Baker, Gant, Geox, Emporio ArmaniPână la -55%: Nike, FurlaPână la -45%: UGG, Michael KorsÎn prima zi de Black Friday, Fashion Days îndeamnă clienții să aleagă livrarea în easybox, pentru a spori șansa de a primi coletele în aceeași zi, pentru comenzile din București și Ilfov..

Fashion Days dă startul la Black Friday pe 10 noiembrie și estimează o creștere de 27% față de 2020

Fashion Days, liderul pieței locale de fashion online, anunță că dă startul pentru Black Friday miercuri de dimineață, pe 10 noiembrie, atât în aplicație  cât și pe site-ul fashiondays.ro.

Primii care vor afla ora exactă a începerii Black Friday vor fi utilizatorii aplicației mobile care și-au activat notificările de tip pus.

„Anul acesta ne-am pregătit pentru peste 160.000 de clienți în perioada 10-14 noiembrie, o creștere de aproximativ 28% comparativ cu anul trecut. De asemenea, peste 75% din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicația mobilă. Estimăm ca prima ora să fie chiar vârful numărului de comenzi, respectiv aproximativ 15.000 datorită numeroaselor deal-uri, de neratat, pe care această ediție le oferă și care se epuizează în primele 60 de minute. Pandemia a accelerat tranziția de la magazinele clasice spre e-commerce și românii au descoperit beneficiile clare: câștigi timp, ai mult mai multe opțiuni de produse și, mai ales de Black Friday, oferte unice la un preț extrem de competitiv.”

Robert Berza, General Manager Fashion Days

Black Friday are în acest an notorietate de peste 90% în rândul românilor, iar aproape 60% dintre cei care știu de acest eveniment intenționează să cumpere, cu precădere cei din segmentul de vârstă 18 – 24 ani, urmat îndeaproape de 25 – 34 ani. Hainele se află în top 3 categorii căutate de Black Friday, conform unui recent studiu Kantar.

Brandurile cu cele mai mari reduceri

Clienții Fashion Days vor avea la dispoziție articole pentru femei, bărbați și copii de la peste 600 dintre cele mai cunoscute branduri internaționale, dar și nume autohtone din secțiunea Romanian Corner, însumând cea mai mare valoare de stoc de până acum, de 230 de milioane de lei.

  • Până la -80%: Geographical Norway
  • Până la -75%: GAP, U.S. Polo Assn., Diesel, Love Moschino, Trendyol
  • Până la -70%: Puma, Guess, Pepe Jeans London, Esprit, Jack & Jones, NA-KD
  • Până la -65%: Liu Jo, Karl Lagerfeld, Under Armour, Levi’s, EA7, Timberland, Trespass
  • Până la -60%: Tommy Hilfiger, Fossil, Ted Baker, Gant, Geox, Emporio Armani
  • Până la -55%: Nike, Furla
  • Până la -45%: UGG, Michael Kors

În prima zi de Black Friday, Fashion Days îndeamnă clienții să aleagă livrarea în easybox, pentru a spori șansa de a primi coletele în aceeași zi, pentru comenzile din București și Ilfov. Pentru a încuraja ridicarea rapidă a coletelor din easybox și eliberarea lor pentru noi comenzi, partenerii de la Sameday oferă zilnic premii, prin tragere la sorți, pentru clienții care preiau produsele din lockere în primele 2 ore de la primirea SMS-ului.

Cei mai activi clienți Fashion Days au posibilitatea ca, în cazul unui retur, să își primească banii înapoi în cont în doar 30 de minute de la predarea produsului returnat, inclusiv în easybox. Pentru a beneficia de acest serviciu, dar și pentru ca totul să fie mai simplu și mai rapid, clienții sunt încurajați să plătească online prin opțiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului pentru ca plata comenzii să poată fi efectuată instant. Iar daca plătesc cu Mastercard, pot câștiga una dintre cele 10 ținute în valoare de 3.000 de lei fiecare.

„Black Friday a devenit deja tradiție la Fashion Days, iar acesta este cel de-al doilea eveniment organizat în contextul pandemic actual. Segmentul e-commerce a suferit schimbări majore de aprape 2 ani încoace, iar piața de fashion online continuă să câștige din ce în ce mai mult teren. Anul acesta ne-am propus o creștere de aproximativ 27% la nivel de comenzi și asta pentru că vom asigura clienților noștri cele mai bune prețuri din an pentru mai mult de 80% din oferta comercială.”

Robert Berza, General Manager Fashion Days

BlackPeak Capital investește în Verdino Green Foods și vizează vânzări de 100 mil. euro în cinci ani

Revolut lansează cardurile personalizate pentru clienții cu abonamente anuale

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!