28.2 C
București
miercuri, iulie 6, 2022

Servicii profesionale – GPeC SUMMIT 2022: Cum să crești vânzările online și să faci marketing cu rezultate – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Pe 30 și 31 Mai are loc GPeC SUMMIT, unul dintre cele mai importante evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din România, care se va desfășura cu prezență fizică, în București.

Înscrierile se pot face online pe site-ul GPeC până pe 25 Mai 2022, ora 23:59, iar prețurile biletelor de acces pornesc de la 129 euro + TVA/persoană.

Ziua de 30 Mai este dedicată Conferinței GPeC în cadrul căreia 4 speakeri internaționali legendari vor urca pe scena GPeC, pentru prima oară în România: Avinash Kaushik, Erin Weigel, Michael Aagaard și Krista Seiden.

GPeC SUMMIT 2022: Cum să crești vânzările online și să faci marketing cu rezultate

Pe 30 și 31 Mai are loc GPeC SUMMIT, unul dintre cele mai importante evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din România, care se va desfășura cu prezență fizică, în București.

Înscrierile se pot face online pe site-ul GPeC până pe 25 Mai 2022, ora 23:59, iar prețurile biletelor de acces pornesc de la 129 euro + TVA/persoană.

Subiecte de maxim interes pentru marketeri, companii e-commerce și retaileri

În cele două zile de eveniment, 30 de speakeri internaționali și români vor urca pe scena GPeC SUMMIT și vor aborda subiecte de maxim interes pentru oricine activează (sau trece printr-un proces de transformare digitală) în comerțul online și în digital marketing:

  • Cum să vinzi online în afara granițelor țării și ce trebuie să știi pentru a face asta?
  • Ce aduce nou Google Analytics 4 – versiunea care va înlocui Universal Analytics din iulie 2023?
  • Cum să construiești o strategie de marketing bazată pe conținut creativ și rezultate măsurabile?
  • Ce își doresc clienții de la magazinele online din perspectiva livrărilor?
  • Cum să crești business-ul e-commerce în contextul actual?
  • Cum să optimizezi cele mai importante pagini din magazinul tău online pentru a crește vânzările?
  • Trend-uri în E-Commerce și Retail pentru viitorul apropiat
  • De ce este important să faci teste A/B în magazinul tău online și cum te ajută în business?
  • Ce au făcut alte magazine online românești pentru a avea succes?

Pe 31 Mai au loc 5 cursuri intensive, 1 Masterclass și 4 Workshop-uri cu unii din cei mai buni specialiști români și internaționali în E-Commerce și Marketing Online:

  • Masterclass de Analiză și Strategie de Marketing cu Avinash Kaushik
  • Curs de Strategie de Marketing și Comunicare în Social Media – Alexandru Negrea, Social Smarts
  • Curs de Google Analytics 4 – Eugen Potlog, UX Studio
  • Curs de Facebook & Instagram Ads – Raluca Radu & Robert Dumitru, MTH Digital
  • Curs de UX, Marketing Online și Optimizarea Conversiilor – Andrei Radu, GPeC
  • Curs de Google Ads – Anabela Luca, adLemonade
  • 4 Workshop-uri de 90 de minute fiecare despre: SEO, Growth Hacking, Vânzarea în eMAG Marketplace și Vânzarea Multichannel

GPeC SUMMIT: Conferință, Expo, Networking și Party cu elita industriei

Ziua de 30 Mai este dedicată Conferinței GPeC în cadrul căreia 4 speakeri internaționali legendari vor urca pe scena GPeC, pentru prima oară în România: Avinash Kaushik, Erin Weigel, Michael Aagaard și Krista Seiden. Lor li se vor alătura specialiștii autohtoni din domeniu.

În paralel cu Conferința GPeC, pe tot parcursul zilei de 30 Mai se desfășoară GPeC Expo – locul în care 28 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing se întâlnesc, schimbă contacte și încep parteneriate cu magazinele online.

Seara de 30 Mai se încheie cu GPeC Networking Party – eveniment exclusivist care reunește elita industriei Digital din România și este un prilej bun de networking cu reprezentanții celor mai importante companii din domeniu.

Ziua de 31 Mai este dedicată cursurilor, ambele zile de GPeC SUMMIT desfășurându-se exclusiv cu prezență fizică în București (Teatrul Național București – 30 Mai și Hotel Sheraton – 31 Mai).

“Abia așteptăm reîntâlnirea cu întreaga Comunitate GPeC după doi ani de evenimente online! Ca de fiecare dată, am pregătit mult content practic, astfel încât participanții să plece de la GPeC cu multe idei aplicabile imediat care să îi ajute în dezvoltarea business-ului”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

GPeC 2022 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Supported by Google

Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments

Eveniment susținut de: BaseLinker, Cora, Debonaire, DWF, easySales, eMAG Marketplace, Five Elements Digital, Frisbo, Gomag, GTS, Innoship, MOLOSO, MTH Digital, OSF Digital, Packeta, Plăți.Online, Poșta Panduri, Postis, RTB House, Salesforce, Sameday, SEPHORA, TBI Bank, Telios, Unicom Holding

Coffee by Nespresso

Refreshments by Pepsi

Treats by Eisberg

Comfort by Mezoni

Mobility Partner Autonom Drive

Partener Media Principal: PRO TV PLUS

Official Radio: KISS FM

Official Hosting: HOSTERION

SundayPR

Adam Nykles este numit Chief Data Officer, Publicis Le Pont

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!