0.4 C
București
duminică, ianuarie 29, 2023

Servicii profesionale – Leo Burnett Bucharest este pe locul 2 în Europa și 11 la nivel mondial în Effie Global Index 2021 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Astfel, agenția a urcat pe locul 2 în Europa și pe locul 11 global, fiind cel mai bine cotat birou la nivel mondial al Publicis Groupe în cadrul acestui top.

Rezultatele se bazează pe cele 27 de premii obținute de Leo Burnett Bucharest anul trecut, dintre care 1 Grand/Platinum, 4 Gold, 6 Silver, 7 Bronze și 9 nominalizări pe listele de finaliști, însumând 276 de puncte.

Astfel, dacă în anul 2019, Leo Burnett Bucharest se afla pe locul 31 mondial și pe locul 6 în Europa, în anul 2020 a urcat pe locurile 22 mondial și 5 în Europa, iar în 2021 a obținut locurile 11 mondial și 2 în Europa.


Leo Burnett Bucharest este pe locul 2 în Europa și 11 la nivel mondial în Effie Global Index 2021

Leo Burnett Bucharest a obținut cele mai bune rezultate istorice ale unei agenții românești în cadrul clasamentului Effie Global Index. Astfel, agenția a urcat pe locul 2 în Europa și pe locul 11 global, fiind cel mai bine cotat birou la nivel mondial al Publicis Groupe în cadrul acestui top.

Rezultatele se bazează pe cele 27 de premii obținute de Leo Burnett Bucharest anul trecut, dintre care 1 Grand/Platinum, 4 Gold, 6 Silver, 7 Bronze și 9 nominalizări pe listele de finaliști, însumând 276 de puncte.

În ultimii ani, agenția a avut o evoluție permanentă în topul Effie Global Index, urcând an de an în clasament, atât la nivel global, cât și în Europa. Astfel, dacă în anul 2019, Leo Burnett Bucharest se afla pe locul 31 mondial și pe locul 6 în Europa, în anul 2020 a urcat pe locurile 22 mondial și 5 în Europa, iar în 2021 a obținut locurile 11 mondial și 2 în Europa.

Leo Burnett Bucharest este pe locul 2 în Europa și 11 la nivel mondial în Effie Global Index 2021

Victor Stroe, Associate Director & Chief Strategy Officer, Leo Burnett Bucharest, a declarat:

,,Rezultatele obținute sunt urmarea unei viziuni pe care o avem foarte clar definită în Leo Burnett de câțiva ani. Obsesia noastră este să găsim soluții creative care să rezolve pe bune problemele de business care apar în contextul actual. Effie nu este eficient doar pentru partenerii noștri, ci și pentru noi ca business, pentru că devenim vizibili internațional și atragem din ce în ce mai mulți clienți din afară”.

Printre campaniile realizate de Leo Burnett Bucharest care au obținut cele mai mari punctaje se numără „Online Park” pentru Telekom România, „Black Friday 2020, Ediția de bun simț” pentru Fashion Days și „Somn ușor, mic luptător” pentru Pampers.

Effie Global Index identifică și clasifică cele mai eficiente agenții, branduri și profesioniști din industria de marketing, analizând datele referitoare la finaliștii și câștigătorii din 47 de programe Effie Awards desfășurate în întreaga lume. Topul este cel mai cuprinzător clasament global al eficienței în campaniile de marketing.

În același timp, premiile Effie sunt o dovadă la nivel global a performanței și a eforturilor eficiente de marketing, construite pe baza unui insight puternic, o strategie complexă și un concept creativ ce duc către atingerea obiectivelor și înregistrarea celor mai bune rezultate.

Despre Leo Burnett Bucharest

Leo Burnett Bucharest este Agenția Anului la EFFIE Awards România 2018, 2019, 2020 și 2021. În același timp, este cea mai bine clasată agenție din regiune în Effie Global Index (#2 în Europa & #11 în lume; sursa: https://www.effieindex.com/ranking/).

În mod constant o agenție de top, Leo Burnett a reușit de-a lungul timpului să creeze lideri de piață din clienții pentru care a lucrat și să își asigure atât recunoaștere locală, cât și internațională, câștigând trofee și nominalizări la cele mai importante festivaluri de creație din industrie, precum: Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Clio Awards, Andy Awards, D&AD, ADC*E, FIBRA, Internetics și multe altele.

Brand Desire Index, noul instrument Leo Burnett Bucharest pentru măsurarea dezirabilității brandurilor

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!