2.4 C
București
vineri, decembrie 13, 2024

Articole recente

Reclama ta aici!cursuri online vanzari, performanta vanzari

Cătălin Priscorniță și BLITZ, compania imobiliară clujeană, au câștigat trei premii prestigioase la Imobiliare Awards

BLITZ, compania imobiliară clujeană cu peste 17 birouri proprii și francize în toată țara, și Cătălin Priscorniță, CEO-ul companiei, au primit trofeele “Agenţia anului 2021 în România”, “Cel mai puternic brand de agenţie imobiliară în 2021” și “Antreprenorul anului 2021 în Imobiliare”.

Imobiliare Awards 2022, eveniment ajuns la ediția a 6-a, este cea mai importantă gală din imobiliare care recunoaște meritele celor mai importanți jucători din domeniu, iar distincțiile acordate companiei Blitz vin să certifice performanța echipei conduse de Cătălin Priscorniță.

Blitz a avut în 2021 o dezvoltare fără precedent, în ciuda contextului marcat de restricții, pandemie, inflație și creșteri generalizate ale prețurilor, context care i-a testat plenar reziliența și capacitatea de adaptare la schimbare. Drept urmare, în 2021, Blitz a înregistrat o cifră de vânzări de peste 6.4 milioane euro și s-a extins la nivel național în 11 centre economice din România, dezvoltând o structură de peste 300 de #blitzeri.

„Premiile câștigate anul acesta la Imobiliare Awards reprezintă confirmarea perseverenței, a inovării și a profesionalismului care definește brandul Blitz atât pe piața imobiliară locală, cât și pe cea națională. Aceste distincții ne onorează și totodată ne obligă să rămânem în continuare orientați spre excelență. Ne mândrim cu realizările fiecărui broker și ale echipei Blitz în ansamblu, care au propulsat compania ca etalon în industria imobiliară și au permis creșterea și dezvoltarea atât pe piața națională, cât și pe cea internațională, dar și online – în spațiul virtual Metaverse. Rămânem axați pe educație și formarea de agenți performanți, pe nevoile pieței și ale clienților noștri, pe  livrarea de servicii profesioniste și transparente, exclusiv etice și legale”, a spus Cătălin Priscorniță, CEO-ul Blitz România.

Anul 2021 pentru brandul Blitz a reprezentat o etapă de maturizare, de întoarcere la esență și la valorile brandului și o primă celebrare a unei extinderi cu succes în 11 cele mai mari centre din România.

Nominalizarea ”Cel mai puternic brand imobiliar național în 2021”  recunoaște meritele agențiilor care și-au construit un nume recunoscut în comunitatea locală, prin promovarea brandului și serviciilor agenției, precum și prin campanii de promovare eficiente care au adus brandului notorietate și vizibilitate pe plan național.

Distincția ”Antreprenorul anului 2021 în imobiliare” este acordată managerului care a generat rezultate excepționale pentru companie și a setat un exemplu de responsabilitate și profesionalism pentru colegii din companie și industrie, Cătălin Priscorniță, CEO Blitz, câștigând acest prestigios premiu și în 2020.

BLITZ este o companie antreprenorială românească de real estate care, de mai bine de 12 ani, își îndeplinește misiunea de a face din nevoile locative ale oamenilor o prioritate, prin livrarea de servicii de consultanță imobiliară de cea mai înaltă calitate din poziția de lider de autoritate în piața imobiliară locală și națională.

Din 2020, BLITZ și-a extins modelul de business la scară națională printr-un mix de birouri proprii și agenții în sistem franciză. Numai în 2021 BLITZ a deschis în total 8 birouri noi și 7 francize în alte orașe ale României, în afara Clujului, iar până în 2025, BLITZ intenționează să-și extindă prezența în 50 de orașe de pe teritoriul României și alte orașe importante de pe harta imobiliară globală, prin atragerea unui număr de 2500 de colaboratori imobiliari.

Extinderea va acoperi toate centrele economice importante naționale și internaționale relevante și cu potențial de creștere sustenabilă, pe termen lung. În plin an pandemic, 2021, BLITZ și-a crescut cifra de vânzări pe întreaga rețea de birouri locale și francize de la 2,7 milioane de euro la  6,4 milioane de euro.

Disclaimer: Management Pro nu își asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate prin intermediul advertorialelor. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului.

Articole similare

Reclama ta aici!virtualboard, studii de piata

Podcasts

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!