24.6 C
București
joi, mai 22, 2025

CATEGORIE

Retail

Retail – Brandul românesc de biscuiţi Croco s-a vândut de două-trei ori mai mult...

Brandul românesc de biscuiţi Croco a „bătut“ în vânzări brandurile TUC şi Toortizi ale companiilor Mondelez şi Alka, deţinute de investitori americani, respectiv israelieni. Croco, produs într-o fabrică din...

Retail – Se intensifică lupta pe piaţa berii. Thibaut Boidin, Heineken: Ne-am propus să...

Thibaut Boidin, managing director, Heineken România: Anul trecut, am primit aprobarea pentru a produce toate cele cinci arome de cidru Strongbow la fabrica de la Miercurea Ciuc, în uma...

Retail – ROCA Investments iese din acţionariatul RDF, activ pe piaţa producţiei de cereale,...

Compania de private equity ROCA Investments se retrage...

Retail – Studiu The M Works şi Unlock: Piaţa băuturilor alcoolice din România este...

Piaţa băuturilor alcoolice continuă să rămână una dintre...

Retail – Interviu ZF. Dragoş Sîrbu, Flanco: Ţinta e să ajungem la afaceri de...

Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: Nu e cea mai bună perioadă pentru electro-IT. Iar asta în contextul în care bani în piaţă sunt. Salariul minim a crescut, la fel...

Retail – Aproape toate sectoarele economiei, cu excepţia investiţiilor, au scăzut şi au tras...

Comerţul, ultimul bastion al creşterii economice, începe anul bine: plus 4% în ianuarie   Comerţul cu amănuntul, principala ramură economică şi care a ţinut creşterea economică din 2024 la peste 0,...

Retail – Thibaut Boidin, Heineken România: Continuăm investiţiile în branduri şi fabrici. România este...

♦ „România este ţara din Europa cu cu cel mai mare număr de early-adopters, românii sunt deshişi la inovaţie şi produse noi“ ♦ Heineken este locul 2 în piaţa berii,...
- Advertisement -succesul vanzari, management echipa, profesionisti vanzari

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-È›i compania È™i oferta sa!