5 C
București
luni, noiembrie 28, 2022

Antreprenoriat

- Advertisement -studiu, analiza, piata retail, sectorul retail, bunuri de larg consum, FMCG

Retail

Retail – Cum se pot transforma incertitudinile din Europa într-o criză de încredere generală. Banca Centrală Europeană a insistat până la punctul în care...

Cele mai mari beneficii de pe urma creşterilor de dobânzi le au băncile comerciale, care în ultima vreme au raportat profituri record: au scumpit creditele, dar nu se grăbesc să majoreze dobânzile la depozite. ...

Retail – Puțini americani au căutat oferte de Black Friday în magazine,… – Sinteza

Un număr mic de consumatori obosiți de inflație au căutat oferte de Black Friday la magazinele din marile orașe, inclusiv New York, Los Angeles, Chicago și alte locații, marcând începutul unui nou sezon al cumpărăturilor de sărbători din SUA, crucial pentru comercianții cu amănuntul într-un mediu economic incert....

Retail – este sau nu nociv pentru dezvoltarea copiilor? – Sinteza

  Cercetătorii de la Şcoala de Medicină Stanford au urmărit peste 250 de copii din familii cu venituri reduse din nordul Californiei timp de cinci ani pentru a le urmări nivelul...

Retail – Jean Dumitrescu, Aquila: E un moment bun pentru achiziţii. Anul acesta am parcurs 11 posibile achiziţii şi am depus o ofertă neangajantă...

Depozitul Aquila din Dragomireşti, judeţul Ilfov, care are are o capacitate de 43.000 de paleţi. ♦ Aquila, liderul pieţei de distribuţie de bunuri de larg consum, listat la Bursa de Valori Bucureşti cu simbolul AQ, vrea să se dezvolte pe segmentul de alimente congelate, dar ia în calcul şi preluări...

Retail – Consumul de legume și fructe Bio – o obișnuință pentru un sfert dintre românii din mediul urban – Sinteza

Peste 100 de antreprenori, producători români de fructe și legume Bio, alături de reprezentanți ai marilor rețele comerciale, au participat la evenimentul Legume & Fructe:...

Retail – Nume nou în topul celor mai vândute branduri de ciocolată. Roshen, al miliardarului ucrainian Petro Poroşenko, se bate cu Milka şi Kinder...

În domeniul fabricării produselor din cacao, a ciocolatei şi a produselor zaharoase activează peste 300 de companii care generează anual o cifră de afaceri de peste 600 de milioane de lei ♦  În topul celor mai vândute branduri de ciocolată din punct de vedere al valorii se găseşte şi brandul...

Retail – BREAKING: Grupul Agricover vrea să se listeze la Bursa de la Bucureşti şi a desemnat Wood & Company Financial Services pentru consultanţă...

Agricover Holding SA, business controlat de antreprenorul Jabbar Kanani şi din acţionariatul căruia face pare Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare, a anunţat vineri investitorii că a desemnat...

Retail – Afacerile retailerul scandinav de mobilier JYSK au crescut cu 6,1% în anul financiar 2021-2022, ajungând la 841,7 mil. lei – Sinteza

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, a realizat o cifră de afaceri de 841,7 mil. lei (171 mil. euro) în anul financiar 2021-2022 (a început...

Retail – Kaufland a deschis un nou magazin în Bucureşti şi a ajuns la o reţea locală de 158 de unităţi – Sinteza

Retailerul german Kaufland, activ pe segmentul hipermarketurilor cu preţuri mici, a inaugurat joi, 24 noiembrie, un nou magazin în Bucureşti, pe Bld. Basarabia, ajungând la o reţea  de...

Retail – Agroserv Măriuţa (Lăptăria cu Caimac) a raportat o pierdere de 1 mil. lei la nouă luni din 2022, de la un profit...

Producătorul de lactate Agroserv Măriuţa (simbol bursier MILK), companie care deţine brandul Lăptăria cu Caimac, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o pierdere de circa 960.000...

Retail – Penny finalizează remodelarea tuturor magazinelor din România – Sinteza

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, a finalizat remodelarea tuturor magazinelor din țară. Procesul a început în ultimii trei ani, în 2022 fiind remodelate 81 de magazine, dintr-un total de 251 de unități, în vederea alinierii acestora la conceptul Penny Punct, construit în jurul a șapte...

Retail – Afinele au fost produsul-vedetă în campania de Green Friday la Sezamo – Sinteza

În perioada campaniei de Green Friday la Sezamo, produsul vedetă a fost reprezentat de afine. Ele s-au aflat în topul produselor comandate, precum și în...

Stiri recente in domeniu

Modern Buyer

Loading RSS Feed

Retail.ro

Loading RSS Feed

Revista Progresiv

Loading RSS Feed
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!