11.5 C
București
vineri, martie 29, 2024

Articole recente

Reclama ta aici!cursuri online vanzari, performanta vanzari

Cum te pot ajuta advertorialele să îți promovezi afacerea?

Promovarea online este esențială pentru orice business iar una dintre modalitățile eficiente de a crește vizibilitatea afacerii o reprezintă promovarea prin advertoriale. Acest tip de reclamă poate fi pus în aplicare pentru absolut orice domeniu, serviciu sau tip de activitate și este bine primit de public pentru că nu este o formă agresivă sau extrem de evidentă.

1. Ce este un advertorial?

Advertorialul reprezintă o formă de reclamă care oferă informații despre un produs, conceput în stilul unui articol editorial sau al unui articol jurnalistic obiectiv. Advertorialul poate fi publicat atât în mediul online cât și offline, putând conține texte, imagini, video-uri sau alte elemente grafice.

Ideea de bază constă în găsirea unor subiecte de interes major legate de serviciul sau produsul care urmează să fie promovat. Este esențial ca advertorialele să fie publicate pe platforme cunoscute care se află în aceeași nișă cu serviciile promovate și astfel, să construiești o reputație bună a brandului.

2. Tipuri de advertoriale

Advertorialele pot fi clasificate în mai multe categorii: în funcție de conținutul promovat acestea pot lua forma de știre, interviu, poveste, recenzie, reportaj iar în funcție de obiectivul de marketing, advertorialele pot fi: advertoriale de imagine, de susținere și jurnalistice.

  • Advertoriale de imagine: compania care publică reclama dorește să producă o viziune favorabilă a firmei sau a produselor sale în rândul potențialilor clienți (advertoriale de brand awareness).
  • Advertoriale de susținere: compania dorește să explice punctul de vedere asupra unui subiect controversat.
  • Advertoriale jurnalistice: compania dorește să scoată în evidență un subiect ori să ofere informații despre anumite schimbări produse la nivelul firmei sau pieței din care face parte compania.

Este esențial ca advertorialele să conțină informații credibile și relevante care să fie utile publicului țintă, limbajul să fie cât mai natural și accesibil, ținând cont de marca promovată precum și de tipul publicației ori platformei unde se face promovarea.

3. Beneficiile publicării de advertoriale pentru dezvoltarea afacerii

Un advertorial scris de profesioniști și publicat pe un site cu relevanță mare pentru nișa din care face parte compania ta, îți poate oferi numeroase beneficii:

  • Oferă vizibilitate firmei, produselor ori serviciilor pe care aceasta le oferă crescând notorietatea brandului în rândul potențialilor clienți.
  • Generează trafic pe site, în măsură în care se accesează informații.
  • Costurile sunt mai reduse în comparație cu campaniile online plătite.
  • O știre sau un articol care oferă informații utile prezintă o credibilitate mai mare în comparație cu o reclamă agresivă de tip bannere.
  • Într-un advertorial se pot prezenta o mulțime de informații cuprinzătoare, spre deosebire de reclamele clasice de tip bannere.
  • Advertorialele online au o durată de viață nelimitată, acestea nu se șterg, ele rămân în arhivă și pot fi găsite oricând pe Google.

4. Cele mai bune practici pentru un advertorial de succes

Pentru ca aceste materiale să aibă un impact mare, este esențial să fie redactate de specialiști în domeniu – copywriteri cu experiență, astfel încât să fie respectate anumite reguli de redactare și un format prestabilit.

  • Titluri convingătoare pentru publicul țintă; Titlul unui advertorial sau articol este o componentă importantă, este primul lucru care atrage atenția cititorului și formează o opinie despre întreg materialul.
  • Orientare spre client în limbaj și în formulare; Atunci când se scrie un articol, accentul trebuie pus pe modul în care gândește potențialul client, ce anume își dorește acesta să afle, ce tip de conținut îl atrage. De asemenea, este important de menționat că articolele cu un impact mare sunt cele care sunt scrise natural, fără un limbaj complicat ori propoziții greu de citit.
  • Conținut atractiv și 100% unic, original; Este o regulă de bază în promovarea online prin articole sau advertoriale, conținutul scris trebuie să fie unic, original astfel încât să fie obținute rezultatele dorite.
  • Îndemnul la acțiune – call to action; Este un element fundamental în cazul advertorialelor, mai ales că acestea sunt de regulă promovate pe site-uri externe și nu pe site-ul propriu. Se pot folosi mesaje de tip îndemn pentru a aduce vizite către site, cum ar fi lansarea către cititori a unei invitații de a descoperi o anumită gamă de produse ori invitația de a se înscrie la un eveniment sau curs.
  • O bună structurare a conținutului; Utilizarea de headings (intertitluri) va ajuta textul să fie mai bine organizat. De asemenea, în conceperea unui advertorial de calitate, se va ține cont ca informațiile să fie prezentate de maniera următoare: 70% conținut valoros pentru public și doar 30% informații de promovare ale produsului sau serviciului respectiv.

5. La cine puteți apela pentru redactarea advertorialelor?

Poate părea o muncă foarte ușoară redactarea unui advertorial, însă cu siguranță lucrurile sunt diferite, iar un advertorial eficient este esențial să fie redactat de profesioniști în domeniu – copywriteri cu experiență.

În afară de criteriile specifice referitoare la structură, advertorialele trebuie să respecte o serie de exigențe solicitate și de publicațiile ori platformele unde vor fi promovate. Astfel, cel mai indicat este să apelați la o agenție de specialitate pentru redactare articole și advertoriale de calitate, iar o soluție bună este agenția MK Business.

Contactează-ne pentru o ofertă. Vizitați site-ul www.mkbusiness.ro.

MK Business
Agenția MK Business furnizează clienților săi servicii de copywriting, indiferent de nișa business-ului. Deținem peste 12 ani de experiență în domeniu și redactăm cu succes articole de blog, advertoriale, comunicate de presă și alte tipuri de texte.
Iulia Nistoroiu

Disclaimer: Management Pro nu își asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate prin intermediul advertorialelor. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului.

Articole similare

Reclama ta aici!virtualboard, studii de piata

Podcasts

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!