Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: Nu e cea mai bună perioadă pentru electro-IT. Iar asta în contextul în care bani în piaţă sunt. Salariul minim a crescut, la fel şi pensiile, iar şomajul e la un nivel foarte redus. Noi, la Flanco, nu avem nicio altă opţiune decât să creştem.
♦ Compania administrează o reţea de circa 160 de magazine offline, cărora li se adaugă operaţiunile online ♦ Pentru 2025, sunt planificate 10-15 deschideri ♦ De anul trecut, Flanco s-a repoziţionat pe segmentul de smart discounter. ♦ Nu avem altă opţiune decât să creştem şi să privim înainte în continuare
Retailerul electro-IT Flanco, unul dintre cei mai importanţi actori din acest sector atât ca reţea de magazine, cât şi ca vânzări, şi-a setat drept ţintă anul 2033 pentru a ajunge la o cifră de afaceri de 1 miliard de euro. Mai exact, în decurs de un deceniu (2023-2033), compania ar urma să îşi majoreze businessul de patru ori.
„Ţintim ca până în 2033 să ajungem la afaceri de 1 mld. euro. Pentru asta, trebuie să creştem în medie cu 15% pe an, de trei ori mai repede decât piaţa. Vom avea mai multe motoare care să ne ajute în proces. Vorbim despre expansiune în primul rând, doar anul acesta deschidem 10-15 magazine. În total, purtăm negocieri pentru alte 30 de unităţi. Plus că sunt aproape 20 de centre comerciale unde nu suntem prezenţi şi vrem să fim. Până acum am intrat în doar unul dintre ele, iar asta în 2024“, spune Dragoş Sîrbu, CEO şi acţionar minoritar al retailerului controlat de antreprenorul Iulian Stanciu.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).