METRO Moldova se alătură ediției 2025 a conferinței „Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova” în calitate de Partener Strategic. La evenimentul organizat de Modern Buyer în data de 3 aprilie 2025, la Digital Park Chișinău, compania este prezentă și în panelurile de Retail modern și HoReCa, speaker din partea METRO fiind Liuba Birina, Marketing, PR & Corporate Communication Manager. Invitata noastră va puncta câteva informații cu privire la vectorii de dezvoltare ai companiei METRO în Republica Moldova, nevoile clienților companiei, trendurile din sectorul HoReCa, soluțiile oferite acestor clienți dar și provocările anului 2025.
În 2024, METRO Moldova a împlinit 20 de ani de activitate, marcând două decenii de parteneriat pentru antreprenorii din HoReCa, comercianții independenți și profesioniștii din diverse industrii, dar și pentru consumatorii finali din Republica Moldova. „De 20 de ani, parcursul nostru este definit de parteneriate sustenabile și de dorința de a sprijini gastronomia locală. Ne dedicăm să oferim cele mai proaspete produse și să susținem producătorii locali, consolidând astfel economia Moldovei”, a subliniat Serghei Martînov, Director General Metro Moldova, cu prilejul aceste aniversări.
Prin proiectele sale, METRO a demonstrat o gândire inovativă, adaptându-se nevoilor pieței și oferind soluții eficiente pentru clienții săi din industria hotelieră, restaurante, catering și comerț. În Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, având peste 600 de angajați, trei magazine și peste 20.000 de articole în fiecare magazin.
Ediția 2025 a conferinței Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova oferă o serie de noutăți la nivel de tematici, cu scopul de a oferi o perspectivă mai largă asupra mai multor sectoare: Retailul modern, Retailul tradițional, Piata de distribuție în retailul tradițional și HoReCa.
Așadar, pe lângă „Harta Retailului Modern„, vom prezenta, în premieră, rezultatele unei ample analize de piață cu tema “Republica Moldova: Distribuitori în Retail & Horeca”. La finalul unei zile pline de informații calitative, participanții vor contura imaginea, dinamica și oportunitățile din mai multe sectoare cheie: piața de retail modern, piața de distribuție bunuri de larg consum, comerțul tradițional.
Rezervați-vă din timp locurile la conferința anuală Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova!
Au început înscrierile la conferința anuală „Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova”. Conferința este un excelent prilej de a schimba o carte de vizită cu cei mai importanți cumpărători profesioniști din Republica Moldova: lanțuri de retail, importatori, distribuitori, lanțuri de benzinării și alți retaileri specializați.
Un spațiu de expoziție va fi pus la dispoziția producătorilor/furnizorilor care doresc să își prezinte produsele, soluțiile sau serviciile destinate sectorului.
Cum puteți participa: Vă invităm să completați formularul de înregistrare disponibil aici.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).